فروش لوازم یدکی
خانه / جلو پنجره / فروش عمده ای بهترین جلو پنجره خودرو ایرانی

فروش عمده ای بهترین جلو پنجره خودرو ایرانی

خرید و فروش لوازم یدکی خودرو و همچنین قطعات بدنه اتومبیل مانند سپرها و جلو پنجره، به یکی از تجارت های پرسود حوزه قطعات یدکی اتومبیل تبدیل شده است. در نمونه های مختلف خودرو های ایرانی که اکثراً دارای طراحی های مشابهی هستند، جلو پنجره خودرو فروش نسبتا خوبی را نسبت به سایر قطعات مورد استفاده در بدنه اتومبیل تجربه می کند.

فروش عمده ای بهترین جلو پنجره خودرو ایرانی

مرکز فروش انواع جلو پنجره خودرو ایرانی

مرکز فروش انواع جلو پنجره خودرو ایرانیمرکز فروش انواع جلو پنجره خودروی ایرانی باید با داشتن محصولات مختلف ارائه شده برای انواع خودرو ایرانی، بتواند نیاز کاربران این محصولات را برآورده کرده و برترین نمونه های جلو پنجره خودرو های تولید شده در داخل کشور را به مشتریان عرضه کند.

قسمت جلو پنجره خودرو که نسبت به سایر قسمت های بدنه اتومبیل همانند گلگیر ها و سپر عقب، بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد، در خودرو های ایرانی با قیمت بسیار مناسب قابل تعویض می باشد. مرکز فروش این محصولات باید با داشتن نمونه های مختلف تولید شده، که از لحاظ قیمت و کیفیت بتوانند دسته بندی های مختلف محصولات ارائه شده در بازار را تشکیل دهند، باید به عنوان مهم ترین مرکز فروش لوازم یدکی بدنه خودرو شناخته شوند.

پخش کننده اصلی جلو پنجره خودرو سمند

پخش کننده اصلی جلو پنجره خودرو سمندجلو پنجره خودرو سمند که به صورت اختصاصی بر روی گلگیر جلوی آن نصب می شود، به عنوان یک قطعه جداگانه به فروش می رسد. این محصول با داشتن بدنه پلاستیکی که با استفاده از چند پیچ به قسمت جلوی رادیاتور سمند نصب می شود، در نمونه های خام و رنگ شده به فروش می‌ رسد. تولید کننده انواع جلو پنجره ایران خودرو این محصولات را در مدل‌های خام که نسبت به مدل های رنگ شده از قیمت پایین تری برخوردارند نیز به فروش می‌ رساند

جلو پنجره سمند برای مدل های مختلف سمند ارائه شده در در سال های مختلف، دارای طراحی های متفاوتی است. همچنین جلو پنجره خودرو های سمند سورن نسبت به سمند های معمولی نیز از طراحی متفاوتی بهره می‌ برد. آرم خودروی سمند نیز به صورت جداگانه بر روی جلو پنجره نصب می شود. در صورتی که جلو پنجره قبلی اتومبیل به صورت کامل از بین رفته باشد شما برای تهیه آرم خودرو باید، قطعه مربوط به آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و با استفاده از چسب های مخصوص، به بدنه بچسبانید.

اصلی ترین فروشنده انواع جلو پنجره شرکتی سمند، این محصولات را در نمونه های رنگ شده ارائه می‌ کند. نمونه های رنگ شده به دلیل رنگ آمیزی با استفاده از رنگ های اورجینال خودرو ها، نسبت به نمونه خام که در کارگاه های صافکاری و نقاشی رنگ آمیزی می شود، از قیمت بالاتری برخوردار است. برای نمونه هایی از خودرو های ایرانی که دارای مدل های به روز تری هستند، پیشنهاد می‌ شود از جلو پنجره رنگ شده برای تعویض سیستم جلو پنجره استفاده شود.

خرید اینترنتی جلو پنجره خودرو پژو پارس

خرید اینترنتی جلو پنجره خودرو پژو پارسبا پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر و گسترش امکان ارتباطات اینترنتی، و همچنین امکان پرداخت اینترنتی وجه به صورت امن، خرید اینترنتی انواع لوازم یدکی و بدنه خودرو و در کنار آنها جلو پنجره خودروهای ایران خودرو نیز به صورت اینترنتی رونق گرفته است. امکان ثبت سفارش اینترنتی نمونه‌های خام و یا رنگ شده این محصول توسط خریداران آن در سراسر کشور وجود دارد. 

برخلاف جلو پنجره مورد استفاده برای خودرویی مانند سمند که در نمونه های مختلف تولید شده است، جلو پنجره خودروی پژو پارس تنها از یک مدل در میان نمونه های مختلف ارائه شده بهره می‌ برد. تفاوت میان جلو پنجره های مورد استفاده در خودرو های سمند و پژو پارس، صرفاً در طراحی آن ها است و از لحاظ جنس بدنه این دو محصول کاملاً مشابه یکدیگر می باشند. به همین دلیل نیز از لحاظ قیمتی در بازه قیمتی مشابه یکدیگر قرار دارند. این شباهت در قیمت‌ ها به دلیل ابعاد مشابه این محصولات نیز می‌ باشد.

عرضه جلو پنجره پراید به قیمت روز

عرضه جلو پنجره پراید به قیمت روزخودروی پراید به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین خودروهای موجود در بازار ایران دارای لوازم یدکی و قطعات بدنه ارزان قیمتی نیز هست. البته این ارزانی قیمت در قیاس با خودرو های دیگر تولید شده در داخل کشور مشاهده می‌ شود. جلو پنجره پراید نیز مانند خودرو های سمند و پارس از جنس پلاستیک فشرده تولید شده است و به راحتی دچار آسیب نمی شود. در صورت بروز تصادف و یا سوانحی که به قسمت جلوی اتومبیل آسیب بزنند، احتمال تعویض جلو پنجره بسیار بالا می رود.

در صورتی که می خواهید بهترین نمونه جلو پنجره پراید را به قیمت روز تهیه کنید باید به تولید کنندگان مختلف این محصول که به صورت قراردادی با شرکت تولید کننده خودرو فعالیت می کنند، دسترسی داشته و از قیمت محصول تولید شده توسط ایشان اطلاع کافی داشته باشید.

عرضه جلو پنجره پراید توسط این کارخانه ها در شهرهای بزرگ و کوچک ایران به صورت فیزیکی انجام می‌ شود. اما کسانی که تمایل دارند محصولات این چنینی را به صورت اینترنتی خریداری کنند نیز می‌توانند از طریق همین درگاه با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار کرده و از تجربیات ایشان در جهت انتخاب بهترین نوع جلو پنجره خودرو های ایرانی بهره مند شوند. 

جلو پنجره فابریک پراید از مواد اولیه ای تولید شده است که علاوه بر داشتن مقاومت و استحکام کافی در برابر ضربات، امکان انتقال هوا به درون موتور پراید را نیز فراهم می کند.

شرکت تولید کننده جلو پنجره با قیمت خوب

شرکت تولید کننده جلو پنجره با قیمت خوبتولید عمده جلو پنجره توسط شرکت‌ های سازنده خودرو های ایرانی و شرکت‌ های وابسته به آن ها انجام می‌ شود. به دلیل خریداری مواد اولیه تولید جلوپنجره به صورت عمده و تیراژ بالای تولید این محصول شرکت هایی که از حجم تولید بیشتری برخوردارند، می‌ توانند این محصولات را با قیمت کمتر به بازار عرضه کنند.

پلاستیک‌ های فشرده ای که در تولید جلو پنجره های اتومبیل های ایرانی استفاده می‌ شود، به صورت پودر یا گرانول تهیه می شوند. این مواد در دستگاه های قالب گیری پلاستیک به اندازه کافی گرم می‌ شوند و سپس با نفوذ به درون قالب تمام فضای درون آن را پر می‌ کنند. ضخامت پلاستیک مورد استفاده در جلو پنجره خودروهای ایرانی در کیفیت دوام و کارایی محصول تاثیر بسزایی دارد. هرچقدر ضخامت پلاستیک استفاده شده در جلو پنجره ها بیشتر باشد مقاومت جلو پنجره در مقابل ضربات وارد شده احتمالی نیز بالاتر خواهد رفت.

سازنده جلو پنجره با علم و آگاهی کامل از این نکته که، میزان مقاومت کشسانی جلو پنجره می تواند در مقابل ضربات یا فشارهای احتمالی وارده بسیار موثر باشد، اقدام به تولید این محصولات می کنند. بهترین جلو پنجره تولید شده در ایران باید علاوه بر داشتن ساختار قوی و مستحکم و داشتن مقاومت مناسب در برابر آسیب‌ های احتمالی، باید به گونه ای طراحی شده باشد که هوای آزاد به راحتی از لا به لای شبکیه جلوپنجره به رادیاتور اتومبیل نفوذ کرده و در حرکت‌ های سریع موجب خنک شدن موتور خودرو شود.

سفارش جلو پنجره با جنس عالی

سفارش جلو پنجره با جنس عالیفروشگاه جلو پنجره، امکان انجام سفارشات مربوط به این محصول در اشکال و مدل های گوناگون را فراهم می‌ کند. علاوه بر نمونه های فابریک جلو پنجره موجود در بازار بسیاری از محصولات نیز وجود دارند که توسط طراحی های انجام شده، به وسیله شرکت های متفرقه تولید کننده جلو پنجره، ساخته شده اند. نمونه های جلو پنجره اسپرت موجود در بازار که برای انواع خودرو های داخلی طراحی شده اند جزو محصولات ذکر شده می باشند.

در برخی از موارد این جلو پنجره ها با جنس عالی و مواد اولیه بهتر نسبت به نمونه‌ های فابریکی تولید می‌ شوند و برای عملکرد بهتر خودرو و خنک سازی موتور آن نیز می‌توانند نقش مثبتی داشته باشند. جلو پنجره های اسپرت تولید شده برای خودرو های ایرانی علاوه بر رنگ های اورجینال کارخانه‌ ای که بر روی خودرو ها اعمال می شود، از رنگ های دیگر نیز برای داشتن طراحی زیباتر بهره می برند.

جلو پنجره باکیفیت اسپرت تولید شده در ایران نسبت به مدل های اورجینال دارای قیمت های بالاتری است. دلیل این امر هم طراحی زیباتر برخی از محصولات موجود در بازار نسبت به نمونه هایی است که به صورت اورجینال بر روی خودرو ارائه می شود. علاوه بر این در بسیاری از موارد، مواد اولیه مورد استفاده در جلو پنجره های غیر فابریکی نسبت به مدل های فابریکی ضعیف تر می باشد که در این صورت قیمت تمام شده محصول برای این جلو پنجره ها پایین تر خواهد آمد.

تولید کنندگان بزرگ جلو پنجره جنس خوب آن را مدیون مواد اولیه تازه و با کیفیتی هستند که توسط مهندسین شیمی و پلیمر طراحی شده و در قطعات پلاستیکی مورد نیاز در بدنه خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست آخرین قیمت انواع مختلف جلو پنجره تولید داخل

لیست آخرین قیمت انواع مختلف جلو پنجره تولید داخلتولید جلو پنجره قیمت مناسب مستلزم داشتن اطلاعات کافی در مورد مواد اولیه و دستگاه‌ های مختلف تولید کننده این محصول می باشد. قیمت انواع مختلف جلو پنجره خام و جلو پنجره رنگی موجود در بازار به کیفیت ساخت و نوع رنگ اعمال شده بر روی آن نیز بستگی دارد. در صورتیکه این محصول را به صورت خام خریداری کرده باشید باید خودتان عملیات رنگ زدن آن را توسط استاد کاران نقاشی اتومبیل پیگیری کنید. این مورد بیشتر برای خودرو هایی اتفاق می‌ افتد که سالیان زیادی از تاریخ تولید آن ها گذشته و بدنه خودرو دچار آسیب دیدگی هایی شده است. به همین دلیل در صورت ایجاد آسیب دیدگی بر روی جلو پنجره قدیمی، مالک خودرو ترجیح می‌دهد با تهیه جلو پنجره خام و اعمال رنگ مناسب که با رنگ بدنه خودرو هماهنگی داشته باشد، بهترین نوع جلو پنجره را برای خودرو خود تهیه کند ‌

مراکز عمده فروشی جلو پنجره رنگی

مراکز عمده فروشی جلو پنجره رنگیفروش عمده جلو پنجره رنگی توسط شرکت‌ هایی که به صورت قراردادی با کارخانه‌ های تولید کننده اتومبیل های ایرانی کار می‌ کنند انجام می‌ شود. در تولید این جلو پنجره ها از رنگ های استفاده می‌شود که دارای کمربندی مخصوصی بوده و دقیقاً همان رنگ هایی است که در کارخانه، به هنگام تولید خودروی صفر بر روی بدنه آن اعمال می‌ شود. این درگاه اینترنتی می تواند با فروش ویژه جلو پنجره به خریدار عمده جلو پنجره خودرو های ایرانی در هزینه‌ های مصرفی وی تخفیفاتی را ارائه دهد.

جلو پنجره پارس و جلو پنجره ۴۰۵ جزو پرفروش ترین نمونه های جلو پنجره تولید شده در داخل کشور می‌ باشند. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بازار خرید قطعات بدنه خودرو ها را داشته باشید می توانید جلوی پنجره این خودرو ها را نیز به لیست خرید خود اضافه کنید. چرا که محصولات بسیار پر فروشی هستند. 

مرجع پخش جلو پنجره خام خودرو ارزان

مرجع پخش جلو پنجره خام خودرو ارزانبسیاری از شرکت های تولید کننده انواع جلو پنجره که به صورت غیر مستقیم با شرکت‌ های خودرو سازی ایران کار می‌کنند صرفاً نمونه‌ های خام انواع جلو پنجره خودرو های ایرانی را به تولید می رسانند. دلیل این کار هم تولید نمونه های جلو پنجره درجه یک ایرانی با قیمت بسیار پایین می باشد. 

مرجعپخش این محصولات باید با داشتن نمونه های مختلفی از زیر پنجره های تولید شده در ایران، بتواند تنوع محصولات به فروش رسیده در فروشگاه را به حداکثر برساند. شرکت های تولید کننده انواع لوازم یدکی خودرو و لوازم قطعات بدنه اتومبیل ایرانی، در برخی از استان های بزرگ کشور واقع شده اند و می توانند، بازار فروش این محصولات در شهر های نزدیک خود را به خوبی اداره کنند.

مشخصات لوازم یدکی ایرانی جنس خوب

مشخصات لوازم یدکی ایرانی جنس خوبلوازم یدکی مورد استفاده در خودرو های ایرانی، در نمونه هایی به صورت شرکتی و فابریکی ارائه می‌ شوند که از لحاظ کیفی با محصولات متفرقه موجود در بازار تفاوت بسیاری دارند. لوازم یدکی بدنه خودرو های ایرانی نیز که با جنس خوب ارائه می شوند، دارای مشخصات بهبود یافته از لحاظ میزان مقاومت کششی و مقاومت در برابر تابش اشعه های مستقیم نور آفتاب می باشند.

به هنگام خرید انواع محصولات مربوط به لوازم یدکی خودرو که به صورت فابریکی ارائه می‌شوند توجه کنید که بسته بندی آن ها باید به صورت اورجینال و توسط کارخانه تولید کننده دارای هولوگرام و کد شناسایی مخصوص باشد.

مصرف کنندگان لوازم یدکی سایپا و ایران خودرو که بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در داخل کشور می باشند، باید با بسته بندی های اورجینال ارائه شده برای لوازم یدکی ایرانی آشنایی داشته و بتوانند نمونه های تقلبی ارائه شده برای این محصولات را به خوبی تشخیص دهند.

آشنایی با جلو پنجره فابریک درجه یک

آشنایی با جلو پنجره فابریک درجه یکجلو پنجره خودرو ایرانی که به صورت فابریک تولید می‌شود نسبت به جلو پنجره های ارائه شده برای خودرو های خارجی از طراحی ساده تری بهره می‌ برند. جلو پنجره های خودرو های خارجی معمولاً به صورت یکپارچه با سپر جلو خودرو ارائه می‌ شوند. در این صورت به هنگام بروز سانحه یا آسیب دیدگی در یکی از قطعات سپر و یا جلو پنجره، مالک خودرو مجبور به تعویض هر دو قسمت می باشد. در صورتی که در خودرو های ایرانی می توان این دو قطعه را به صورت جداگانه تهیه کرد و هزینه کمتری بابت یکی از این قطعات پرداخت کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز بهترین جلو پنجره خودرو سمند در بازار تهران

یکی از مهمترین و اصلی ترین اقلامی که در ظاهر و نمای انواع خودروها به ویژه سمند تاثیر زیادی دارد جلو پنجره است. این محصول امروزه در طرح ها و مدل های مختلف تولید

دیدگاهتان را بنویسید