فروش لوازم یدکی
خانه / دیاق سپر جلو زانتیا / قیمت روز به صورت فروش عمده برای دیاق سپر جلو زانتیا

قیمت روز به صورت فروش عمده برای دیاق سپر جلو زانتیا

قیمت روز عمده دیاق سپر جلو زانتیا به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به کیفیت دیاق و همچنین نوع خودروی شما اشاره کرد. البته نوسانات ارزی در داخل و قیمت خودروها نیز در تعیین قیمت نهایی انواع لوازم یدکی تاثیر اساسی دارند.

قیمت روز به صورت فروش عمده برای دیاق سپر جلو زانتیا

آشنایی با تمامی محصولات یدکی ایران خودرو

آشنایی با تمامی محصولات یدکی ایران خودرو

دیاق سپر جلو ایرانی یکی از تولیداتی است که توسط ایران خودرو تولید می شود. یکی از وسایل حمل و نقل خودروهای متفاوتی است که در کشور تولید می شوند. تقریبا اکثر خانواده ها یا به صورت شخصی دارای خودرو هستند و یا برای حمل و نقل خود از این وسایل حمل و نقل استفاده می کنند.

امروزه در کشور میزان تصادفات رو به افزونی است. این تصادفات با توجه به کیفیت برخی خودروها متفاوت است. متاسفانه به طور سالانه تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را در این تصادفات جاده ای از دست می دهند. همه ما با ارزش ترین چیزی که داریم جانمان است. برای حفظ جان خود حاضریم تمام دارایی خودمان را بدهیم.

گاهی تنها با رعایت یک سری اصول ایمنی ساده و با کمترین قیمت در خودروهای خود می توانیم ضریب ایمنی خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهیم. از آنجایی که همه ما برای جابه جایی ناگزیر از استفاده از خودرو هستیم، در نتیجه لازم است که به اصول فنی و لوازم یدکی خودروهایمان توجه ویژه داشته باشیم.

یکی از جمله وسایل بسیار مهم که در تصادفات نقش اساسی در حفظ ایمنی مان دارد، دیاق جلو و عقب خودرو می باشد.اما دیاق سپر چیست؟

دیاق یک وسیله فلزی به اندازه عرض عقب و جلوی خودرو است که زیر پوسته سپر همه خودروها پنهان شده است. در خصوص این ابزار کاربردی که یکی از ملزومات اساسی در هر خودرویی به شمار می رود، می توان گفت این قطعه عنوان یک محافظ قوی در برابر ضربات سنگین وارده به خودرو است؛ در نتیجه از ایجاد فشار زیاد به ماشین تا حد زیادی جلوگیری می کند.

دیاق خودرو با توجه به این در طول زمان بر اثر ارتباط با آب و حرارت زیاد سبب اکسایش و زنگ زدگی و در نتیجه فرسایش می شود. بر این اساس لازم است هر مدت یکبار دیاق خودرو را چک کرده و اقدام به تعویض آن نمایید.

انواع مختلفی از از تمامی محصولات یدکی توسط ایران خودرو تولید و با بهترین قیمت به بازار عرضه می شود. مهمترین قطعات یدکی را می توان به صورت زیر عنوان کرد:

  • دیاق؛ دیاق همان وسیله فلزی هم عرض خودرو است. این وسیله برای کاهش ضربات وارده به عقب و جلوی خودرو استفاده می شود. دیاق به گونه ای طراحی شده که در عین وزن کمی که دارد، اما دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات است. این فلز محکم در زیر سپر جلو و عقب خودرو قرار می گیرد.
  • یونیت کنترل سیستم ای بی اس؛ سیستم ای بی اس برای استفاده در سیستم ترمز می باشد. وظیفه این سیستم جلوگیری از قفل شدن چرخ ها هنگام ترمز گیری است تا بدین ترتیب پایداری بیشتری به اتومبیل داده شود و امنیت و ثبات خودرو در هنگام ترمز گیری تامین شود. در صورتی که این قطعه دچار مشکلی شود چراغ زرد رنگ در صفحه جلوی خودروی شما با نشان ای بی اس روشن خواهد شد.
  • کمپرسور کولر؛ متداولترین مشکلی که در سیستم کولر خودرو پیش می آید، بروز نشتی در مدار کولر است. اگر پس از چک کردن نشتی و حصول اطمینان از عدم وجود نشتی در مدار، همچنان کولر خودرو وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، بهتر است به سراغ این کمپرسور بروید.
  • آلترناتیو؛ این قطعه وظیفه تامین انرژی الکتریکی برای شارژ کردن باتری خودرو است. آلترناتیو نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک تسمه دریافت می کند و این تسمه نیز نیروی خود را مستقیما از میل لنگ می گیرد. خرابی این قطعه معمولا قابل پیش بینی نیست و عمدتا به صورت ناگهانی رخ می دهد.
  • پلوس؛ این یک وسیله بسیار مهم در تمام خودروها می باشد. وظیفه پلوس انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ است. بیشترین مورد خرابی پلوس، مربوط به پاره شده گردگیرهای آن می باشد. این گردگیرها از تماس عوامل آلاینده مانند گرد و خاک و غیر با سر پلوس ها جلوگیری می کنند. اگر پلوس خراب شود، در هنگام چرخاندن فرمان تا آخر صدای تق تق به گوشتان می خورد.
  • سیبک فرمان؛ این قطعه نیز نوعی از اتصالات است که حرکات سیستم فرمان را به چرخ های جلو منتقل می کند. اگر سیبک فرمان دچار خرابی شود، در هنگام افتادن خودرو در چاله ها صدای بدی به گوش شما خواهد رسید.
  • موتور فن؛ این وسیله هوای مورد نیاز سیستم تهویه را تامین می کند و وظیفه آن دمیدن هوا به داخل اتاق اتومبیل می باشد. فن اگر خراب شود سر و صدای زیادی تولید می کند و حتی ممکن است به طور کامل از کار بیفتد.
  • کالیبر ترمز؛ این وسیله مهمترین قطعه سیستم ترمز خودرو می باشد. در هنگام ترمز گیری لنتهای ترمز را روی دیسک فشار داده و بدین ترتیب سبب کاهش سرعت و توقف خودرو می شود. خرابی این قطعه می تواند به طور کامل سیستم ترمز را از کار بیندازد.
  • دیسک ترمز؛این قطعه نیز به همراه چرخ های خودرو در حال گردش می باشد و در هنگام ترمز گیری، از طریق اصطکاک بین لنت و دیسک سبب توقف خودرو می شود.
  • میل سوپاپ؛ کار میل سوپاپ باز و بسته کردن ورودی و خروجی های سوپاپ ها می باشد. این قطعات معمولا دارای دوام زیادی هستند اما افت فشار روغن یا کمبود روغن در پیشرانه اتومبیل می تواند سبب آسیب به سوپاپ شود.
  • کلاچ؛ این وسیله تنها در خودروهایی وجود دارد که دارای دنده دستی هستند. وظیفه کلاچ انتقال گشتاور از موتور به گیربکس است. از آنجایی که کلاچ گشتاور تولیدی را از طریق اصطکاک منتقل می کند به مرور زمان ضخامت صفحه کلاچ و لنت های روی آن تمام شده و نیاز به تعویض خواهد داشت.
  • طبق؛ این وسیله در هر کدام از انواع خورها دارای شکل متفاوتی می باشد. وظیفه اصلی این قطعه، اتصال دادن چرخ ها به خود است. این قطعه یکی از متعلقات سیستم تعلیق یا جلوبندی خودرو می باشد. در این طبق ها تعدادی بوش وجود دارند که خرابی آن سبب گیجی فرمان و ساییدگی زیاد برای لاستیک ها می باشد.
  • میل لنگ؛ این قطعه یکی از مهمترین اجزای پیشرانه احتراق داخلی است و وظیفه اصلی آن تبدیل حرکت خطی پیستون ها به حالت دورانی می باشد. این قطعه نیز به ندرت خراب می شود. اما اگر روغن به میزان کافی در خودرو نباشد می تواند سبب آسیب جدی به این بخش از خودرو شود.
  • میل گاردان؛  وظیفه این قطعه انتقال نیرو و گشتاور از جعبه دنده به دیفرانسیل می باشد. مشکلاتی که ممکن است برای این قطعه ایجاد شود  خرابی نگهدارنده مرکزی و دیگری نیز خرابی اتصالات است.
  • واحد کنترل موتور؛ این بخش از خودرو به نام های دیگری همچون، ای سی یو و دی ام ای شناخته می شود. این وسیله نیز به ندرت خراب می شود و معمولا دچار خطاهای نرم افزاری می شود که با یک دستگاه دیاگ قابل رفع می باشد.

خرید بهترین دیاق سپر جلو ایرانی

خرید بهترین دیاق سپر جلو ایرانیخریدار دیاق سپر درجه یک معمولا به توجه ویژه ای به مرغوبیت این محصول دارد. تولید انواع دیاق سپر توسط کارخانه لوازم خودرو به بهترین کیفیت انجام می شود. تولید دیاق سپر جلو ایرانی دارای نیز توسط تولیدکننده این لوازم و با کیفیت بسیار مطلوب صورت می گیرد که شما  با توجه به نیاز خود و میزان هزینه ای که می خواهید بپردازید هر نوع و کیفیتی از دیاق را می توانید خریداری نمایید.

مشخصات انواع دیاق سپر جلو با کیفیت

مشخصات انواع دیاق سپر جلو با کیفیت

انواع دیاق سپر خودرو در اشکال گوناگون تولید می شوند. اما به طور کلی می توان گفت دیاقی با کیفیت تر است که از یک پوشش پلاستیکی برای پوشاندن فلزات به کار رفته در دیاق استفاده کند. با این کار ماندگاری دیاق افزایش یافته و مقاومت آن در برابر زنگ زدگی نیز بالا خواهد رفت.به طور کلی سه نوع دیاق وجود دارد که عبارتند از:

  • فلزی
  • پلاستیکی
  • فایبرگلاس

البته بسیاری از دیاق ها هم هستند که جنس آنها فلزی نیست. این نوع دیاق ها به طور معمول دارای کیفیت متوسطی هستند. کیفیت آنها بسیار وابسته به نوع پلاستیک استفاده شده در آنها می باشد. شاید استفاده زیادی از این نوع دیاق ها به خاطر ارزانی آنها باشد. این مدلها را با تزریق پلاستیک مخصوصی درون دستگاه می سازند.

از دیگر مدل های دیاق می توان به مدل های ساخته شده از فایبرگلاس اشاره کرد. این مدل ها نیز دارای محبوبیت خوبی هشتند. البته این نوع دیاق نیز نسبت به نوع فلزی آن مطلوبیت چندانی ندارد.

همچنین دیاق ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. از جمله بخش های دیاق خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشانی
  • جاذب
  • تیر سپر

لیست قیمت به روز دیاق سپر خودرو زانتیا

لیست قیمت به روز دیاق سپر خودرو زانتیا

قیمت دیاق خودرو زانتیا به عوامل مختلفی مربوط می شود. فروشنده دیاق سپر زانتیا بهترین دیاق سپر خودرو را به مشتریان خود عرضه می کند. دیاق سپر با کیفیت به دیاقی گفته می شود که استاندارهای لازم در آن رعایت شده باشد.

یعنی این نوع دیاق باید بتواند در هنگام تصادف تا حد زیادی از ضربه وارده به خودروی شما جلوگیری نماید. دیاق باید بتواند ضربه را مهار کرده و اجازه ورود ضربه به سایر بخش های خودرو مانند رادیاتور در جلو و باک بنزین در عقب خودرو را ندهد.

دیاق سپر زانتیایی که شرکت لوازم خودرو سیتروئن تولید می کند از بهترین انواع این دیاق ها می باشد. زانتیا و سیتروئن یکی از شرکت های عمده تولید کننده محصولات با کیفیت هستند. از سوی دیگر خودروی زانتیا نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد.

مرغوب ترین دیاق سپر زانتیایی ارزان

مرغوب ترین دیاق سپر زانتیایی ارزاندیاق سپر زانتیا مرغوب را می توانید از مراکز فروش قطعات اصلی تهیه کنید. مهمترین ویژگی دیاق سپر خودرو میزان استحکام و مقاومت آن است. دیاق سپر باکیفیت ویژگی ها و استاندارهای لازم در هنگام ساخت را متناسب با هر نوع دارا می باشد.

عوامل بسیاری در تعیین کیفیت دیاق خودرو و در نهایت کیفیت اتوموبیل اثر دارند. برای مثال: مواد سازنده، زمان تولید، قیمت تمام شده تولید و طول عمر از مهمترین عوامل تعیین کیفیت دیاق هستند. همان گونه که در بالا گفته شد برای هر ماشینی لازم است از یک الگوی خاص برای تولید دیاق پیروی کرد. این الگو بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود.

واحد بزرگ فروش لوازم یدکی خودرو

واحد بزرگ فروش لوازم یدکی خودرو

واحد فروش لوازم یدکی خودروها فروش عمده دیاق سپر خودرو را انجام می دهد. در واقع برای اینکه بخواهید از این کسب و کار سود بیشتری بدست آورید لازم است تا قطعات مورد نظر خود مانند دیاق را به صورت عمده و از مرکز فروش اصلی این قطعات تهیه کنید. در واقع با خرید عمده دیاق سپر علاوه بر اینکه دیاق سپر قیمت مناسب را تهیه کرده اید، میزان سودتان نیز افزایش خواهد داشت.

همچنین خرید از واحد بزرگ فروش لوازم یدکی خودرو باعث می شود تا بدون واسطه خرید کرده و در نتیجه جنس مورد نظرتان را ارزان تر تهیه کنید. این امر سبب می شود فروش شما با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که به مشتری می دهید به شدت افزایش یافته و در نتیجه سود بیشتری کسب کنید. از سوی دیگر بر تعداد مشتریان شما نیز افزوده خواهد شد.

فروشنده دیاق سپر با توجه به کیفیتی که سپرها دارند آنها را در قیمت های مختلفی عرضه می کند. اما شما اگر بخواهید دیاق سپر عمده ای را خریداری کنید می توانید در سود حاصل از فروش شریک شوید. یعنی با خرید عمده این محصول تا حد زیادی سود خواهید کرد.

فروش اینترنتی انواع دیاق سپر با کیفیت

فروش اینترنتی انواع دیاق سپر با کیفیت

در حال حاضر برای رفاه حال شما فروش اینترنتی انواع دیاق سپر با کیفیت و درجه مروغوبیت بالا صورت می گیرد. این امر به شما اجازه می دهد تا هم از اطلاعات کافی در خصوص دیاق ها مطلع شوید و هم با اطمینان خاطر دیاق با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنید.

عرضه مستقیم دیاق سپر جلو زانتیا

عرضه مستقیم دیاق سپر جلو زانتیا

عرضه مستقیم دیاق سپر جلو زانتیا کاملا به سود خریداران می باشد. این کار سبب فروش بالاتری برای عرضه کننده محصول خواهد داشت. عرضه کننده دیاق سپر، انواع مختلفی از سپرها را با کیفیت های مختلف به بازار عرضه می کند.

مراکز خرید و فروش لوازم جانبی زانتیا

مراکز خرید و فروش لوازم جانبی زانتیا

امروزه مراکز خرید و فروش لوازم جانبی زانتیا اقدام به عرضه محصولات متنوع و لوازم جانبی زانتیا می کنند. یکی از این لوازم جانبی نیز سپر و دیاق می باشد. با خرید قطعات اصل می توانید با خیال راحت رانندگی کنید و از رانندگی تان لذت ببرید.

نمایندگی فروش دیاق سپر جلو ایرانی

نمایندگی فروش دیاق سپر جلو ایرانیتولید سپر جلوی ایرانی توسط کارخانه های تولید لوازم یدکی صورت می گیرد. نمایندگی های فروش این شرکت ها نیز اقدام به فروش دیاق سپر جلو ایرانی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت می کنند.

دیاق سپر تقویتی ویژه خودرو تولید داخل

دیاق سپر تقویتی ویژه خودرو تولید داخل

همان طور که می دانید دیاق ها انواع مختلفی دارند. امروزه فروشندگان دیاق سپر با تولید دیاق سپر تقویتی به گونه ای میزان استحکام این دیاق ها را افزایش داده اند. این دیاق ها دارای مقاومت بیشتری بوده و از ایمنی بالاتری نیز برخوردار هستند.

راهنمای انتخاب دیاق سپر جلو درجه یک

راهنمای انتخاب دیاق سپر جلو درجه یک

خرید یک دیاق سپر درجه یک نیاز به آگاهی شما از انواع دیاق دارد. از جمله ویژگی هایی که یک دیاق باید داشته باشد این است که استانداردهای لازم جهانی را کسب کرده باشد. برای مثال دیاق باید به گونه ای طراحی شده باشد که از فرسایش و زنگ زدگی آن به میزان زیادی کاسته شده باشد. همچنین میزان مقاومت آن نیز باید در حد بالایی باشد تا بتواند ضربات وارده به خودروی شما را مهار کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید