فروش لوازم یدکی
خانه / جلو پنجره / مراکز فروش عمده جلو پنجره خودرو با کیفیت شگفت انگیز

مراکز فروش عمده جلو پنجره خودرو با کیفیت شگفت انگیز

تاثیر چشمگیر جلو پنجره زیبا مانند سایر قسمت‌های رنگی خورو بر کسی پوشیده نیست. کسانی که علاقه ی زیادی به ماشین دارند و یا به اصطلاح عامیانه ماشین باز ها توجه ویژه ای به این قطعه از خودروی خود دارند چرا که به نقش مهم آن در خاص شدن خودرو واقف اند. فروش عمده جلو پنجره خودرو توسط شرکت‌های تولیدی متعددی انجام می‌‌شود که در این زمینه پیش افتادن از رقبا نیازمند منصف بودن و در نظر گرفتن قیمت مناسب برای محصول تولیدی است. البته باید توجه داشت که قیمت ارزان از کیفیت آن نکاهد.

مراکز فروش عمده جلو پنجره خودرو با کیفیت شگفت انگیز

مرجع پخش جلو پنجره خودرو ایرانی جنس خوب

مرجع پخش جلو پنجره خودرو ایرانی جنس خوبخودرو های ایرانی این روز ها در مدل های مختلفی توسط دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا تولید و عرضه می‌شوند. خودروهایی مثل دنا، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، دنا، و ال۹۰ در زمره خودروهای ایرانی قرار می‌گیرند‌. جلو پنجره نیز هم توسط شرکت های خودرو سازی و هم توسط شرکت های تولید لوازم یدکی تولید می‌شود.

فروش عمده جلو پنجره ی مرغوب در سراسر کشور انجام می‌شود.جلو پنجره قطعه ای فرعی و در عین حال کاربردی و پژو پارس شکل تغییر یافته پژو ۴۰۵ است که توسط شرکت ایران خودرو تولید می شود؛ این خودرو در ابتدا به نام پژو سفیر وارد بازار شد و بعد از مدتی به پژو پرشیا تغییر نام داد و در حال حاضر با نام پژو پارس در بازار عرضه می‌شود. در خودرو می‌باشد که از بالا توسط کاپوت، از پایین توسط سپر جلو و از طرفین توسط چراغ‌ها احاطه می‌شود.

در شرکت‌ها و نمایندگی‌های تولیدی، تولید جلو پنجره فابریک به علت کیفیت بالا افزایش یافته است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت ها در تولید جلو پنجره انواع خودروهای ایرانی در جنس خوب و کیفیت بالا شرکت خودرو سازی ایران خودرو می‌باشد که مرجع پخش جلو پنجره های خودروهای ایرانی است.

متخصصان این مجموعه پیوسته در تلاشند تا بتوانند کیفیت خودروها و لوازم یدکی خود را بالا ببرند تا بتوانند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمایند.

جلو پنجره خودرو سمند با قیمت کم نظیر

جلو پنجره خودرو سمند با قیمت کم نظیرخودروی سمند از سال ۱۳۸۰ توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو تو لید و بازار ایران عرضه و همچنین به کشور های دیگر صادر می‌شود. همانند پژو پارس براساس پژو ۴۰۵ ساخته شده است. در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان باشد اما این امر با توجه به هزینه ی طراحی اش محقق نشد. سمند در ادبیات فارسی به معنای اسبی است که رنگ زرد دارد.

همان‌طور که مستحضر هستید جلو پنجره خودرو در زیبایی آن تاثیر چشمگیری دارد و خودروی سمند نیز از این موضوع مستثنی نیست. جلو پنجره خودرو سمند از یک صفحه مشبک تشکیل شده که علاوه بر اینکه از ورود زباله به درون خودرو جلوگیری می‌کند هوا را نیز در درون خودرو ردوبدل می‌کند.

 شرکت ایران خودرو جلو پنجره خودروی سمند را ازجنس پلاستیک فشرده تولید می کند. همچنین جلو پنجره ارزان و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

اگر به دنبال خرید جلو پنجره قیمت مناسب و با کیفیت بالا برای خودروی سمند خود هستید پیشنهاد ما به شما جلو پنجره تولید شده در شرکت ایران خودرو می‌باشد که در طرح ها و رنگ های جذاب ارائه می‌شود و می‌تواند تمام سلیقه‌ ها را پوشش دهد.

بهترین فروشگاه جلو پنجره انواع خودرو

بهترین فروشگاه جلو پنجره انواع خودروهمان‌طور که گفته شد جلو پنجره یک جزء فرعی ولی کاربردی در خودرو می باشد چرا که با محافظت از موتور ماشین به طور غیر مستقیم از راننده و خانواده او مراقبت می‌کند. پس کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت ایران خودرو با سال ها تجربه توانسته جلو پنجره باکیفیت در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و در جنس های مختلف فایبرکلاس، استیل و پلاستیک فشرده تولید کرده و به شما مشتریان عزیز عرضه کند.

فروشگاه جلو پنجره ایران خودرو در شهرهای مختلف ایران به عرضه مستقیم این کالا می پردازد و شما می‌توانید برا خرید جلو پنجره به این فروشگاه ها و نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه نماید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید در فروشگاه ها و نمایندگی های ایران خودرو جلو پنجره عمده ای نیز خریداری کنید.

فروش ویژه انواع جلو پنجره های فابریک

فروش ویژه انواع جلو پنجره های فابریکجلو پنجره فابریک یعنی جلو پنجره ای که توسط شرکت های خودرو سازی یعنی سایپا و ایران خودرو تولید می‌شود و به هنگام تحویل خودرو از کارخانه روی آن قرار دارد. البته این شرکت ها لوازم یدکی خودرو از قبیل جلو پنجره و سپر عقب و جلو را نیز به طور عمده تولید کرده و روانه ی بازار فروش می‌کنند.

فروش ویژه  انواع جلو پنجره‌های فابریک با کیفیت بالا توسط شرکت خوروسازی و ساخت لوازم یدکی خودرو ‌در سرارسر کشور انجام می‌شود.

اگر شما به دنبال خرید جلو پنجره ی فابریک برای خودروی خود هستید می‌توانید از طریق سفارش اینترنتی و یا به طور مستقیم با خرید از نمایندگی های ایران خودرو محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تجارت عمده ای جلو پنجره های رنگی خودرو

تجارت عمده ای جلو پنجره های رنگی خودروجلو پنجره ها در دو نوع جلو پنجره رنگی و جلو پنجره خام تو لید می‌شود و جلو پنجره های رنگی در دو نوع جلو پنجره رنگی کوره‌ای و جلو پنجره رنگی استاندارد تولید می‌شود.

جلو پنجره رنگی‌ نقش بی نظیری در خاص شدن خودرو های سفید و مشکی دارد و مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند چرا که رنگ های متنوع و جذاب آن‌ها می‌تواند تحسین خریداران مختلف با سلایق مختلف را بر انگیزد.

همچنین در ماشینهای رنگی می‌تواند هماهنگ با رنگ‌ ماشین تهیه شود و از ست بندی زیبا لذت ببرید و تحسین اطرافیان را برانگیزید.

فروش ویژه جلو پنجره رنگی در رنگ های متنوع  مثل مشکی، سفید، نوک مدادی، آبی نفتی، نقره‌ای و سایر رنگ ها در سراسر کشور انجام می‌شود. خریدار عمده جلو پنجره می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و با خرید جلو پنجره عمده ای با کیفیت و تنوع بالا و قیمت مناسب فروش خود را به حداکثر برساند.

معرفی برترین سایت جلو پنجره ۴۰۵

معرفی برترین سایت جلو پنجره 405خودروی ۴۰۵ حدود دو دهه می‌باشد که از فرانسه وارد ایران شده است. این خودرو که در سال ۲۰۰۷ به عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان معرفی شد، توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو تولید می‌شود. از آن‌جا که پژو ۴۰۵ خودروی پرطرفداری محسوب می‌شود بایستی قطعات آن هم با‌ تنوع زیاد، کیفیت بالا و قیمت های متنوع به بازار عرضه شود‌ تا بتواند مشتریان خود را با هر سلیقه‌ای راضی نگه دارد.

متخصصان شرکت خودروسازی و تولید لوازم یدکی ایران خودرو پیوسته در تلاشند تا بتوانند شما مشتریان عزیز را راضی نگه دارند.

اگر تصمیم به خرید جلو پنجره از طریق اینترنت را دارید می توانید از طریق سایت رسمی ایران خودرو و یا از طریق وب سایت www.cocartool.ir در خواست خود جهت خرید هر یک از لوازم یدکی های خودرو ثبت کرده و در اسرع وقت کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

خرید مستقیم جلو پنجره پارس جنس خوب

خرید مستقیم جلو پنجره پارس جنس خوبپژو پارس شکل تغییر یافته پژو ۴۰۵ است که توسط شرکت ایران خودرو تولید می شود؛ این خودرو در ابتدا به نام پژو سفیر وارد بازار شد و بعد از مدتی به پژو پرشیا تغییر نام داد و در حال حاضر با نام پژو پارس در بازار عرضه می‌شود.

انواع جلو پنجره چه جلو پنجره ایرانی و چه جلو پنجره خارجی علاوه بر اینکه در زیبایی خودرو نقش بسزایی دارد کاربرد های دیگری نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

  • انتقال هوا جهت خنک سازی موتور: با عبور هوا از سوراخ‌های ریز تعبیه شده در جلو پنجره های مشبک خنک سازی موتور دستگاه  انجام می‌شود.
  • جلوگیری از ورود زباله به سیستم درونی خودرو: در اثر برخورد سنگ به لوله های رادیاتور باعث ایجاد فرو رفتگی در لوله شده و عبور آب بخاطر تنگی به وجود آمده کاهش یافته و موتور داغ می ماند.
  • خنک کردن رادیاتور با انتقال هوا به سیستم درونی خودرو: در اثر عبور آب داغ از درون رادیاتور، سیستم رادیاتور داغ می‌شود که با عبور هوای خنک این داغی بر طرف می‌شود.

جلو پنجره درجه یک مخصوص خودروی پارس دارای قالبی سنگین است و در رنگ های مختلف از جمله مشکی، سفید، نقره‌ای و نوک‌مدادی  توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود و به بازار فروش عرضه می‌شود‌ که خریداران محترم می‌توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم این کالا را خریداری نمایند. در صورت تمایل می‌توانید به سایت رسمی شرکت ایران خودرو مراجعه کرده و نمونه های تولیدی توسط این شرکت در جنس های استیل فایبر گلاس و پلاستیک فشرده در مدل های جلو پنجره اسپرت، جلو پنجره فابریک، جلو پنجره رنگی و جلو پنجره خام مشاهده کنید و خریدی متناسب با سلیقه خود انجام دهید.

تولید کننده بهترین جلو پنجره اسپرت

تولید کننده بهترین جلو پنجره اسپرت جلو پنجره خودرو علاوه بر نقش زیبایی، از برخورد سنگ یا سایر اجسام به لوله های رادیاتور جلوگیری می‌کند. برخورد سنگ باعث محدود شدن گردش آب درون رادیاتور می‌شود که باعث کاهش خنک سازی موتور دستگاه می‌شود. همچنین از ورود زباله به درون سیستم جلوگیری می‌کند و در امر خنک سازی موتور نیز کمک می‌کند.

حذف آرم از روی جلو پنجره و افزودن طرحی خاص مثل ضربان قلب و یا نماد های خاص روی توری می‌تواند به خودرو جلوه‌ای زیبا بدهد که یک جلو پنجره اسپرت محسوب می‌شود‌‌. یکی از مزیت های جلو پنجره اسپورتی این است که توری باعث افزایش جابجایی هوا در زیر کاپوت می‌شود.

تولید عمده جلو پنجره اسپرت توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی انجام می‌شود؛ اما تولید کننده بهترین جلو پنجره اسپرت آن است که محصول زیبا، متنوع و باکیفیت مناسب تولید و در اختیار مشتری قرار دهد.

یکی از مهم ترین ملاک‌ها در عرصه رقابت منصف بودن و ارزانی قیمت جلو پنجره می‌باشد. پس تولیدکنندگان می‌توانند با کاهش قیمت های لوازم یدکی خود به افزایش فروش خود کمک کنند.

اگر قصد خرید جلو پنجره اسپرت دارید می توانید به سایت رسمی شرکت ایران خودرو سر بزنید و قیمت های این شرکت را با سایرین مقایسه کنید و از تنوع مدل ها رنگ های موجود لذت ببرید.

لیست قیمت روز جلو پنجره خودرو تولید داخل

لیست قیمت روز جلو پنجره خودرو تولید داخلبا توجه ب ثابت نبودن قیمت‌ها در بازار قیمت جلو پنجره خوروها نیز پیوسته در حال تغییر است. لیستی که در زیر مشاهده می کنید یکی از بروز ترین لیست های قیمت جلو پنجره تولید داخل می‌باشد.

  1. جلو پنجره آژینه پاد مناسب برای پژو:۸۰۰۰۰تومان
  2. جلو پنجره مهرخواه مناسب برای پژو: ت۱۰۹۰۰۰تومان
  3. جلو پنجره EFP: پنجاه هزار تومان
  4. جلو پنجره مهر خواه مناسب برای سمند: ۸۴۰۰۰تومان
  5. جلو پنجره رادفر مناسب برای سمند:۴۶۰۰۰ تومان
  6. جلو پنجره M200 مناسب برای سمند: ۴۸۰۰۰ تومان
  7. جلو پنجره MJ مناسب برای تیبا: ۵۵۰۰۰ تومان
  8. جلو پنجره هاکوپیان مناسب برای تیبا: ۸۹۰۰۰ تومان

بورس عمده جلو پنجره پراید شرکتی

بورس عمده جلو پنجره پراید شرکتیپراید یک خودروی سواری است که حدود ۳۰ سال پیش در کشور کره جنوبی ساخته شد‌ و بعد ها در ایران توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید شد. مدل اولیه پراید از خودروی مزدا ۱۲۱ گرفته شده است.

جلو پنجره در پراید یک جزء رنگی به شمار می‌رود که در طراحی ظاهری خودرو نقش مهمی ایفا می‌کند.جلو پنجره ی پراید در بیشتر موارد از پلاستیک ساخته می‌شود که این خود باعث افزایش کیفیت رنگ پذیری این محصول به خاطر صیقلی بودن سطح آن می‌شود‌؛ از این رو می‌توان متناسب با رنگ خودرو، از رنگ های مختلف و متنوع استفاده کرد. همچنین می‌توان از جلو پنجره های استیل نیز بهره برد.

صادرات ارزانترین جلو پنجره های رنگی و خام

صادرات ارزانترین جلو پنجره های رنگی و خامجلو پنجره ها در دو نوع جلو پنجره رنگی و جلو پنجره خام تولید و در بازار به فروش می‌رسد. 

جلو پنجره‌های رنگی در جنس پلاستیک فشرده تولید می‌شوند و در رنگ‌های مختلف به همراه جلو پنجره‌های خام در لیست جلو پنجره صادراتی قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت های جلو پنجره های تولیدی توسط شرکت ایران خودرو قیمت ارزان آن ها می‌باشد که باعث رونق فروش این محصول در بازار های داخلی و خارجی شده است.

از دیگر مزیت‌های این جلو پنجره‌ها که در فروشگاه جلو پنجره چه در داخل و چه در خارج به فروش می رسد کیفیت بالا و زیبایی در طرح و رنگ جلو پنجره‌ها می‌باشد. از این رو می‌تواند مشتری با هر سلیقه ای راضی نگه دارد‌. این شرکت جلو پنجره هایی در رنگ های مشکی آبی سفید نقره‌ای و نوک مدادی تولید می‌کند و به بازار داخل و خارج عرضه می‌کند‌.

تهیه آسان لوازم یدکی ایران خودرو با کیفیت تضمینی

تهیه آسان لوازم یدکی ایران خودرو با کیفیت تضمینیهمان‌طور که می‌دانید شرکت ایران خودرو یکی از شرکت های خودرو سازی و تولید لوازم یدکی خودرو می‌باشد‌. کارخانه لوازم یدکی خودرو با تولید انواع جلو پنجره ایران خودرو مثل جلو پنجره استیل، جلو پنجره رنگی از جنس پلاستیک فشرده ، جلو پنجره اسپرت و .‌‌.. و همچنین سایر لوازم یدکی مثل سپر جلو و عقب را در با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کرده است و شما می‌ توانید به صورت مستقیم از بازار و یا به صورت غیر مستقیم از سایت این شرکت محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و از خرید خود احساس رضایت کنید؛ چرا که این شرکت علاوه بر زیبایی و طرح و رنگ به کیفیت محصولات خود توجه ویژه ای دارد

همچنین می‌توانید به سایت رسمی شرکت ایران خودرو سر زده و تنوع محصولات و قیمت های ارائه شده توسط این شرکت را مشاهده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده ای بهترین جلو پنجره خودرو ایرانی

خرید و فروش لوازم یدکی خودرو و همچنین قطعات بدنه اتومبیل مانند سپرها و جلو پنجره، به یکی از تجارت های پرسود حوزه قطعات یدکی اتومبیل تبدیل شده است. در نمونه های

دیدگاهتان را بنویسید