فروش لوازم یدکی
خانه / دیاق سپر جلو / نرخ روز و قیمت دیاق سپر جلو ارزان با کیفیت فوق العاده

نرخ روز و قیمت دیاق سپر جلو ارزان با کیفیت فوق العاده

جهت تقویت سپرهای خودرو، از وسایل مخلفی استفاده می شود که به نوعی ضرب گیر می باشند. برای مثال می شود از دیاق صحبت کرد. این محصول را عموماً از جنس های گوناگونی می سازند و مقاومت بالایی دارند. ولی در این مطلب به نرخ روز و قیمت دیاق سپر جلو ارزان می پردازیم و نوع کیفیت فوق العاده آن را مورد بررسی قرار می دهیم. نرخ روز و قیمت دیاق سپر جلو ارزان با کیفیت فوق العاده

دیاق سپر جلو ارزان قیمت با جنس مرغوب

دیاق سپر جلو ارزان قیمت با جنس مرغوبسپرها یکی از اجزای بسیار مهم در هر خودرویی به شمار می روند. آن ها از جنس های فلزی، پلاستیک و مشتق شده از هر دو ساخته می شوند. یکی از ضرب گیرهای اصلی در اتومبیل ها همین لوازم می باشند. از سوی دیگر، این کالا نه تنها باعث می شود تا آسیب جدی ای به بدنه ماشین نرسد، بلکه عامل زیبایی آن هم هست. 

در هر حال، سپرها نیز برای این که کاربرد بیشتر پیدا کنند، در داخل آن اجزای مختلفی دیگری به کار گرفته می شوند که می توان آن ها را به نیز نوعی ضرب گیر توصیف کرد. از آن جمله می شود به دیفیوزها و دیاق ها اشاره نمود. بحث ما در این بخش بیشتر روی قطعه “دیاق” می باشد. این محصول شکل کمانی مانند دارد. 

آن را درست در پشت سپر قرار می دهند و در هنگام برخورد ماشین یا هر شی دیگر به سپر (که جلوتر از بدنه ماشین در عقب و جلو قرار گرفته) این محافظ باعث می شود که فشار بیشتری به بدنه و دست آخر سرنشینان وارد نشود. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تصادف های شدید، قضیه شان کاملاً فرق می کند. 

روی همه رفته، سازنده انواع دیاق سپر، آن را با جنس های مرغوب تولید می کند. می توان دیاق سپر ارزان را نیز با بهترین کیفیت تهیه کرد و در خودرو به کار گرفت. 

مشخصات دیاق سپر جلو با برند ایرانی

مشخصات دیاق سپر جلو با برند ایرانیاز جمله لوازم جانبی خودرو دیاق ها می باشند. این محصول را عمدتاً شرکت های سازنده اتومبیل ها به شکل آپشن ارائه می دهند و متأسفانه بایستی آن را تهیه کرد. 

ولی لوازم ایرانی ماشین را برندهای متفاوتی می سازند که دیاق را نیز آنان به دلیل کاربردی بودنش تولید کرده و عرضه می کنند. خوب است بدانید که این گونه از لوازم جانبی خودرو ایرانی و همین طور سایر ضرب گیرهای دیگر، از جنس های متفاوتی ساخته می شوند که عبارت هستند از: 

  • فوم 
  • پلاستیک 
  • و فلز 

بی تردید هر یک از این جنس ها کارایی، مقاومت و همچنین ظرافت خود را دارد. در دیاق ها ولی بیشتر از جنس فلز استفاده می شود. دلیل این موضوع کاملاً روشن است؛ چون بتواند از سپر و در پی آن، بدنه و موتور به خوبی محافظت کند. بی تردید یکی از مشخصات دیاق سپر جلو همین موضوع است که بایستی به آن توجه جدی ای صورت گیرد. 

می تواند با جستجویی بیشتر نمایندگی پخش دیاق سپر برندهای ایرانی را یافت و از آن ها که در کار فروش دیاق سپر در تنوع بالا می باشند، بهترن ها را به دست آورد. به این مسئله هم بایستی اشاره نماییم که هر کدام از سپرها به همان میزان که تنوع بالایی دارند، می توانند دیاق های گوناگونی را نیز داشته باشند. 

تخفیف ویژه دیاق سپر پراید به صورت خرید عمده

تخفیف ویژه دیاق سپر پراید به صورت خرید عمدهبرای استحکام و همین طور نظم دادن بیشتر به سپر، دیاق ها به کار گرفته می شوند. این قطعه از جمله لوازم یدکی مهمی در ماشین ها به شمار می روند. به آنان تقویت کننده سپر نیز می گویند. خوب است بدانید که آن را به شکل چب و راست هم می شود تهیه کرد که عموماً در کنار چراغ خطر عقب قرار می گیرند. 

ولی اگر در پی این هستید که دیاق سپر پراید را خرید کنید، بدانید که می شود آن را به صورت عمده هم تهیه کرد. این کار سبب می شود تا شما از تخفیف ویژه ای که فروشنده دیاق سپر خودرو در نظر گرفته بهره مند شوید. از طرفی می توان حتی سفارش نوع خاصی از محصول را که می خواهید، ارائه دهید. 

پس این گونه خرید، می تواند همراه با مزیت های گوناگونی باشد؛ ضمن این که برای سپر جلو و عقب و هم چنین دست راست و چب هم می شود آن را تهیه کرد. 

روی هم رفته، بیشتر این شرکت های بازرگانی و فروشندگان جزئی هستند که به گونه عمده ای کالاهایی از این دست را تهیه می کنند. آنان دیاق سپر ساینا و سایر مدل های دیگر را هم خریداری کرده تا به این شکل بتوانند پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشند. گفتنی است به دلیل کارایی دیاق سپر، بازار آن از رونق خوبی برخوردار می باشد. 

نمایندگی پخش مستقیم دیاق سپر سمند اعلا

نمایندگی پخش مستقیم دیاق سپر سمند اعلاهر یک از ماشین ها نوع سپر خاص خود را دارند و برای تقویت کردن بیشتر آن، نیاز است که از برخی ضرب گیرها نظیر دیاق استفاده کنند. 

برای آن شمار از کسانی که به دنبال دیاق سپر خودرو سمند اعلاء هستند، توصیه می نماییم که از این نمایندگی پخش مستقیم، محصول را تهیه کنند. این گونه یک دیاق سپر درجه یک را به دست آورده خواهند توانست و در کنار این، نوع ارزان محصول را نیز قادر خواهند بود که خریداری نموده و از آن استفاده به عمل آورند. 

سمند، یکی از مدل های بسیار پر فروش ماشین در ایران است. این محصول که به آن ماشین جاده هم می گویند، به دلیل رفت و آمدهایی که دارد، نیاز است که مجهزتر باشد. با خرید لوازمی که چندان هم به نظر جدی نمی آیند، می شود از حوادث دلخراش مختلف پیشگیری نمود. برای مثال دیاق ها کارایی بالایی در اتومبیل ها دارند. 

دست کم، از شدت ضربه هایی که در تصادف ها ایجاد می گردد، کاسته می شود. 

ویژگی انواع مختلف دیاق سپر خودرو داخلی

ویژگی انواع مختلف دیاق سپر خودرو داخلیدیاق سپر خودرو داخلی، در انواع مختلفی ساخته می شود و از جانب دیگر، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. از آن همان طور که گفتیم، به عنوان ضرب گیر کار می گیرند و اغلب هم از فلزات گوناگونی ساخته می شود و درست در پشت سپر قرار می دهند تا بتواند بهتر از ضربات احتمالی، جلوگیری کند. 

دیاق ها هم در جلو و هم در عقب نصب و تعبیه می گردند. اما از جمله کاربردهای اصلی آن می شود به این نکات اشاره کرد: 

  1. باعث می شود تا آسیب زیادی به شکل ظاهری سپر وارد نشود. 
  2. از انتقال نیرو ناشی از تصادف به سپر می کاهد. 
  3. تقویت سپر را به عنوان یک ضرب گیر انجام می دهد. 
  4. از آسیب رسیدن به بدنه یا جلوبندی ماشین جلوگیری می کند. 
  5. و دیگر ویژگی ها از این دست 

همان طور که مشاهده می کنید، این محصول کاربردهای مختلفی دارد و از سوی دیگر، باید به این موضوع هم دقت کنید که کارایی بالای آن به نوع ساختار، نوع تولید و هم چنین از همه مهمتر، مواد اولیه ای دارد که تولید آن به کار گرفته می شود. 

فروشنده اصلی دیاق سپر جلو ساینا

فروشنده اصلی دیاق سپر جلو ساینادیاق سپر جول ساینا از جانب فروشند اصلی آن به صورت فابریک ارائه می شود. می توان از این طریق دیاق سپر با کیفیت را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

در هر حال، دیاق ها در سپر جلو نقش بسیار زیادی دارند. می دانید که اجزای اصلی یک ماشین در جلو قرار می گیرند که شامل موتور، رادیاتور و غیره هستند. به هر یک از این لوازم اگر آسیب های جدی ای برسد، طبعاً سبب می شود تا دیگر ماشین نتوان به درستی حرکت کند و در برخی مواقع از کار بیافتد. 

پس هم در این میان، نقش سپرها اهمیت ویژه ای دارد و هم این که ضرب گیرهایی مانند دیاق می توانند از بروز حوادث مختلف و آسیب های بسیار شدید به لوازم داخلی ماشین جلوگیری کنند. بایستی گفت، این نوع از وسیله، اگر از جنس خوبی ساخته باشد، حتی می تواند از خسارت وارد شدن به خود سپر هم پیش گیری کند. 

در هر صورت، اگر تهیه دیاق را با بالاترین کیفیت انجام دهید، طبعاً می تواند به سودتان هم از نظر خسارت وارد نشدن به اجزای ماشین و هم از نظر هزینه باشد. بسیاری در گام نخست، به سعی می کنند تا نوع ارزان محصول را بخرند که ممکن است چندان مرغوب نباشد و زود خراب شده و یا در مواقع تصادف، کارایی لازم را نداشته باشد. 

کارخانه عرضه کننده دیاق سپر جلو خودرو پژو پارس

کارخانه عرضه کننده دیاق سپر جلو خودرو پژو پارسکارخانه لوازم خودرو انواع دیاق را نیز تولید کرده و عرضه می دارد. این کارخانه ها سعی شان بر این است تا بتوانند ابزارهایی را بسازند که نقش کلیدی ای ایفاء کنند. 

آن ها همین طور دیاق سپر پژو پارس را که در جلو و عقب ماشین جای می گیرد، از جنس های متفاوتی ساخته که همین امر سبب می شد تا آن را با کیفیت های گوناگونی مشاهده کنیم. قابل ذکر است، تنها مسئله مواد اولیه در این زمینه اهمیت ندارد؛ بلکه نوع تولید و استفاده از فناوری های جدید نیز، خود حایز اهمیت است. 

این دو در کنار هم هستند که می توانند یک محصول منحصر به فرد را با به کارگیری از آن ساخته و ارائه شوند. عرضه کننده نیز می کوشد تا برای رفع نیازهای بازدیدکنندگان، در درچه بندی های متفاوتی دیاق ها را ارائه دهند. 

مراکز معتبر صادرات لوازم جانبی خودرو

مراکز معتبر صادرات لوازم جانبی خودرولوازم جانبی خودرو ایرانی، به کشورهای مختلفی صادر می شود. عموماً این گونه از وسایل به ممالکی ارائه می گردد که در آن ماشین های داخلی کشورمان به کار گرفته شده و نیاز به قطعات آن هم وجود دارد. 

صادرات چنین محصولاتی بیشتر به کشورهای همسایه صورت می گیرد. البته برخی از این لوازم به مدل های متفاوت خودروها نیز شبیه هستند و به همین علت می توانند جایگزین مناسبی باشند. 

مراکز معتبر صادرات، همواره تلاش می نمایند تا در تنوع بالا، کیفیت عالی و همین طور نرخ های پایین کالاهایی از این دست را ارسال کنند. این گونه می توانند فروش بیشتری داشته باشند که این موضوع توأم با منفعت خوبی است. 

بازار بزرگ عمده ای لوازم یدکی خودرو ارزان

بازار بزرگ عمده ای لوازم یدکی خودرو ارزانبرخی از خریداران به صورت عمده ای لوازم یدکی خودرو را تهیه می کنند. بازار این چنین وسایلی با در نظر داشت نوع مصرف شان، رونق خوبی دارد. 

از طرف دیگر، مشتریان همواره می کوشند تا با خریدهای بزرگ و کلان، کالا را ارزان به دست آورند. این از جمله مزیت های تهیه به این شکل است. قابل ذکر است که حتی با این شیوه خرید می شود سفارش محصول را هم ارائه کرد و میزان کیفیت آن را خود تعیین نمود. 

روی هم رفته، لوازم یدکی خودرو شامل قطعات مختلفی هستند که هر کدام از آن ها، کاربردهای گوناگونی دارند. در این بخش به برخی از این وسایل اشاره می کنیم: 

  • انواع لاستیک و چرخ اتومبیل 
  • فرمان 
  • پدال های مختلف 
  • آینه های بغل 
  • درب ها 
  • سپر ها 
  • و غیره 

سایت اینترنتی فروش دیاق سپر جلو پراید ۱۳۲

سایت اینترنتی فروش دیاق سپر جلو پراید 132دیاق سپر جلو پراید ۱۳۲ را می شود از طریق این سایت اینترنتی فروش، به دست آورد. 

تهیه کالا با این روش نوین، بسیار ساده است و در همین حال می توان از هر منطقه ای که باشیم آن را سفارش دهیم. تنوع در فروشگاه آنلاین زیاد است و از سویی می توانید حتی آن را با استفاده از تخفیف های ویژه ای که فروشنده به مشتریان خود می دهد، با نرخ های ارزانی به دست آورید. 

عرضه کننده پس از این سفارش شما را دریافت کرد، اقدام به ارسال فوری کالا می نمایند تا در اسرع وقت، به دست تان برسد. 

آشنایی با کاربرد دیاق سپر در خودرو

آشنایی با کاربرد دیاق سپر در خودرودر این مطلب به کاربرد دیاق سپر در خودرو اشاره کردیم. با آن آشنایی کاملی دارید. گفتیم که یکی از تقویت کننده های اصلی در این بخش ماشین به شمار می رود. به نوعی امروزه هیچ خودرویی را مشاهده نمی کنید که از این ابزار استفاده نکند. 

توجه داشته باشید که این قطعه قابل تعمیر نمی باشد و در هنگام آسیب دیدن، بایستی جایگزینی برایش پیدا کنید. روی هم رفته، از جمله ضرب گیرهای بسیار مهمی که نیاز است در هر سپری از آن استفاده شود، همین دیاق ها می باشند که از جنس فلز ساخته می شوند. 

ویژگی دیاق های سپر جلو خودرو ایرانی

ویژگی دیاق های سپر جلو خودرو ایرانیضرب گیری، عدم انتقال نیروی ناشی از تصادف به بدنه و همین طور پیشگری از آسیب های جدی به سپر، از جمله ویژگی دیاق های سپر جول خودرو ایرانی می باشد. 

در کنار این، اگر قصد تعویض این قطعه را دارید، خوب است که پیش از همه، از سالم بودن براکت ها دیگر اجزای آن اطمینان حاصل کرده تا به خوبی بتوانید این کالای تقویتی را استفاده کنید. 

خلاصه این که با رشد جمعیت و استفاده از وسایل نقلیه مختلف، نیاز است که یک خودرو مجهزتر باشد و این امر با استفاده از تقویت کننده های مختلفی مانند دیاق های سپر امکان پذیر است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

معرفی دیاق سپر جلو ۴۰۵ به صورت فروش مستقیم از کارخانه

دیاق سپر جلو پژو یا هر نوع ماشین دیگری یک نوع قطعه است که در سپر به کار برده می‌شود تا باعث استحکام بیشتر خودرو و بالا بردن مقاومت سپر خودرو می‌شود زیرا هرچه مق

دیدگاهتان را بنویسید