فروش لوازم یدکی
خانه / دیاق سپر جلو / چارت قیمت به روز شده انواع دیاق سپر جلو تولید داخل

چارت قیمت به روز شده انواع دیاق سپر جلو تولید داخل

دیاق سپر جلو قطعه ای است که اجتناب پذیر دربین تصادفات خودرو هاست یعنی قسمتی از خودرو که در هنگام تصادفات بیشتر آسیب می بیند. علاوه بر تصادفات عوامل طبیعی مانند تابش آفتاب نیز بتدریج باعث از بین رفتن رنگ دیاق سپر می شود و زیبایی ظاهری خودرو نیز از بین می رود. قیمت  دیاق سپر جلو ثابت نیست و تغیر می کند. این محصول در داخل کشور تولید و علاوه بر مصرف داخلی به کشور های دیگر صادر می شود. چارت قیمت های بروز شده نیز را شما می توانید از طرق مختلفی پیدا کنید. 

چارت قیمت به روز شده انواع دیاق سپر جلو تولید داخل

دیاق سپر جلو پراید با قیمت باور نکردنی

دیاق سپر جلو پراید با قیمت باور نکردنیخودرو پراید یکی از خودرو هایی است که لوازم یدکی آن در سراسر کشور به آسانی یافت می شود دلیل آن هم فراوارن بودن این خودرو در کشور است. سپر یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد سپر نیز دارای اجزایی می باشد و این اجزا دیاق نام دارد. که در همه خودرو ها نصب می شود مانند دیاق سپر جلو پراید. بیشترین میزان تولید دیاق خودرو پراید است بنابراین تولید لوازم یدکی این خودرو از همه ی خودرو ها بیشتر است. دیاق سپر یکی از لوازم یدکی است که بیشتر در تصادفات آسیب می بیند. قیمت دیاق سپر جلو پراید نیز ثابت نیست و ممکن است بر اثر نوسانات بازار کم یا زیاد شود. مصرف کنندگان نیز علاوه بر زیبایی و دوام دیاق سپر به دنبال دیاق سپر ارزان هستند به همین دلیل دغدغه ی اصلی آن ها در خرید این محصول قیمت آن نیز می تواند باشد. 

دیاق سپر خودرو پژو پارس جنس مرغوب

دیاق سپر خودرو پژو پارس جنس مرغوبدر بازار خرید و فروش این محصولات،  کیفیت حرف اول را می زند و بعد از آن زیبایی نقش مهمی دارد تولیدکنندگان نیز برای فروش بیشتر و رقابت با دیگر تولیدی ها دیاق سپر پژو پارس با جنس مرغوب در طرح های جدید و متنوع به بازار عرضه می کنند. علاوه بر زیبایی تنوع رنگ نیز در این محصول حاکم است. دیاق سپر خودرو پژو پارس در کارخانجات خودرو سازی تولید و با طرح های متنوع به کشور های همسایه نیز صادر می شود. دیاق سپر مرغوب با استفاده از مواد اولیه بادوام و بهترین امکانات و ماشین آلات تولید لوازم یدکی خودرو می تواند به عنوان جنس خوب تهیه شود.  دیاق سپر خودرو پژو نیز همانند پژو پارس نگهدارنده سپر است و از بدنه ی خودرو در برابر صدمات جدی بر خودرو محافطت می کند. این دیاق نیز هم از جنس پلاستیکی و هماز جنس فلزی است و مقاوم و مستحکم اسث. 

انواع دیاق سپر جلو ایرانی اعلا با تخفیف ویژه

انواع دیاق سپر جلو ایرانی اعلا با تخفیف ویژهسلیقه ی افراد بایکدیگر متفاوت است به همین علت تولید کنندگان تولید دیاق سپر جلو با طرح های متفاوت و لوکس این محصول را تولید و به بازار مصرفی عرضه می کنند. سپر دیاق نیز از از پر فروش ترین لوازم یدکی خودرو محسوب می شود. دیاق های با کیفیت علاوه بر ایران در کشور هایی همچون عراق و افغانستان و سوریه تولید می سود و طفداران زیادی دارد. انواع دیاق سپر جلو ایرانی اعلا به موارد زیر می توان اشاره کرد: 

  • دیاق سپر پلاستیکی خودرو ساینا و پراید 
  • دیاق استیل بادوام و مقاوم  
  • دیاق فلزی مستحکم  
  • انواع دیاق سبک وزن و آسان نصب شو 

دیاق سپر عمده ای در قیمت های مختلف و با کیفیت های متفاوتی در بازار برای فروش و خرید موجو هستند. 

فروشگاه دیاق سپر جلو سمند صادراتی

فروشگاه دیاق سپر جلو سمند صادراتی

دیاق سپر سمند نیز از جمله قطعات حیاتی و حفاظتی خودرو می باشد که با قرار گرفتن در جلوی خودرو در برابر ضربه از زاویه جلو خودرو حفاظت کرده و مانع از آسیب به بخش های موتوری خودرو می گردد به همین دلیل جنس و کیفیت دیاق بسیار اهمیت دارد و فروشندگان باید دیاق سپر بهترین دیاق سپر ایرانی به مشتریان عرضه کنند. دیاق سپر جلو سمند نیز از مهم ترین قطعات خودرو است. 

دیاق سپر جلوی ماشین سمند انواع مختلفی دارد از جمله از امها دیاق های اسپرتی هست که اکثریتا به خاطر زیبا شدن  ظاهر ماشین از انها استفاده میکنند . دیاق ها در رنگ بندی های مختلفی هستند بعضی از انها در رنگ خود ماشین هست و بعضی از انها در رنگ های اسپرتی برای خوش رنگ شدن سپر ماشین هست. 

عرضه کننده برتر دیاق سپر جلو خودرو پراید ۱۳۲

عرضه کننده برتر دیاق سپر جلو خودرو پراید 132تولید دیاق در ایران بسیار زیاداست به همین دلیل عرضه کنندگان بسیاری نیز در زمینه عرضه و فروش انواع دیاق سپر جلو فعالیت می کننداین محصول برای جلوگیری از وارد شدن ضربات ناگهانی امکان آسیب زدن به خودرو و سرنشینان آن وجود دارد برای محکم نگه داشتن و استحکام بیشتر سپر جلو خودرو پراید ۱۳۲ از قطعه ای بنام دیاق استفاده می شود. دیاق نوعی تنظیم کننده و استحکام دهنده سپر خودرو است در هنگام تعویض نیز انتخاب برند مناسب و آگاهی از جنس محصول از مهم ترین ویژگی ها است که باید از عرضه کنندگان برتر دیاق و نمایندگی ها خریداری کرد. 

بازار خرید دیاق سپر خودرو پراید صبا

بازار خرید دیاق سپر خودرو پراید صبابازار فروش ویژه دیاق سپر از رونق خوبی برخوردار است و امروزه به دلیل اینکه خودرو ها جز وسایلی هستند که همه روزه استفاده می شوند، لوازم جانبی این خودرو ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. خرید عمده دیاق سپر را می توان با قیمت ها و کیفیت های گوناگونی انجام می پذیرد. قیمت دیاق سپر ایرانی به عوامل مختلفی مانند، کیفیت، قیمت مواد اولیه و … بستگی دارد و شما هنگام خرید باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.

شرکت بزرگ تولیدی دیاق سپر جلو ایرانی

شرکت بزرگ تولیدی دیاق سپر جلو ایرانیتولید کننده دیاق سپر در ایران زیاد است. سپر خودرو به منظور جلوگیری از وارد کردن ضربه های ناگهانی که احتمال آن وجود دارد به خودرو و سرنشینان آن به وجود آمده است. به منظور استحکام بیش تر و ثابت نگه داشتن سپر خودرو از قطعه ای به اسم دیاق  استفاده می شود. نقش دیاق در سپر خودرو این است که نوعی تنظیم کننده و استحکام دهنده سپر خودرو است.

تصادفات جاده ای امری اجتناب ناپذیر در شهرهای شلوغ و پر جمعیت است که متاسفانه درصد این تصادفات به دلیل رعایت نکردن اصول رانندگی صحیح در حال افزایش است. گذشته از این موارد  عوامل دیگری مانند تاثیرات زیست محیطی مخرب مانند تابش مستقیم نور خورشید، تگرگ، باران اسیدی، اکسیداسیون و فضولات پرندگان باعث آسیب به رنگ خودرو و قطعه های پلاستیکی مانند قاب آینه، سپر، قاب پلاک و جلو پنجره می شود که ظاهر خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد. 

شرکت های بزرگ تولیدی بهترین دیاق سپر ایرانی این محصول را با  مخلوط کردن مواد پلاستیکی خاص مانند پلی کربنات،آکریلونیتریل بوتادین استایرن و پلی پروپیلن تهیه می کنند. حتی در کشور ایران نیز تولید سپر در اندازه گوناگون تهیه می شود و شرکت سازنده آن با ابزار آلات و ماشین آلات به روز توانسته محصولاتی از این قبیل را در اندازه ای متفاوت بسازند. همچنین در ساخت این محصول شرکت های تولیدی از پوشش های پلاستیکی برای تقویت قسمت های استیل، فلزی، آلومینیومی سپر استفاده می کنند. با توجه به کارایی سپر جلو ،در طراحی و ساخت آن برای هر خودرو از یک الگو خاص استفاده می شود و هر سپر دیاق خودرو متفاوت و مختص آن خودرو است. 

سپر های پلاستیکی در مقایسه با سپرهای فایبر گلاس وفلزی آبکاری شده بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل این کار هم ارزان بودن مواد اولیه و همچنین ساده بودن فرایند تولید آن است. شرکت های تولیدی دیاق سپر با برند ایرانی دیاق سپر درجه یک را به بازار عرضه می کنند. 

لوازم جانبی خودرو باکیفیت در تهران

لوازم جانبی خودرو باکیفیت در تهرانتهران نیز یکی از اولین شهر هایی است که در زمینه قطعات خودروسازی فعالیت می‌کند و محصولات آن از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند و در اقصی نقاط دنیا طرفدان مخصوصی دارد این کارخانجات و شرکت ها لوازم جانبی با کیفیتی را برای انواع خودرو ها تولید می کنند برای هر خودرو متناسب با خودش لوازم جانبی تولید می شود. کارخانجات موجود در تهران نیز محصولاتی با جنس خوب و برند ایرانی تولید می کنند.

شهر تهران از جمله از ان شهر هایی هست که لوازم جانبی خودرو را به شهرهایی مانند تبریز صادر می کنند. خودروسازی یکی از صنایع بزرگ درتولید لوازم جانبی خودرو است که سراسر جهان در تولید این محصولات محسوب می‌شود که کارخانجات بزرگی در آن فعالیت می‌کنند و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می‌نمایند از این نظر نمایندگی محصولات لوازم یدکی خودرو محسوب می شوند.

فروشندگان بهترین لوازم یدکی خودرو تولید داخل

فروشندگان بهترین لوازم یدکی خودرو تولید داخلخودرو همانند هر وسیله ی دیگری به دلایل مختلفی مثل خرابی یا تصادفات یا ضربه و یا مشکلات فنی دچار آسیب می شوند و نیاز به تعویض دارند پس برای خرید باید به فروشگاه های لوازم جانبی مراجعه کنند. فروشندگان بهترین لوازم یدکی خودرو خودرو مانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی،  تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ طوری‌که قطعات آن نیاز به تعویض و تعمیر نیاز داشته باشند.  لوازم یدکی به قطعات و لوازمی گفته می‌شود که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو جایگزین آن‌ها می‌شود تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. 

لوازم یدکی باید متناسب با نوع و مدل خودرو باشد و همین‌طور مخصوص کارخانه یا زیر مجموعه‌های همان کارخانه خودروسازی باشند؛  با توجه به اهمیت لوازم یدکی، بسیاری از مجموعه‌ها لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌کنند که معمولا استفاده از این لوازم یدکی‌ها نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی می‌گذارد. ولی تولید کنندگان داخلی در داخل کشور محصولاتی با برند عالی و ایرانی تولید می کنند. 

لوازم یدکی‌های تقلبی معمولا از لوازم یدکی اصول و اورجینال ارزان‌تر هستند اما کیفیت و کارایی بالایی ندارند و می‌توانند به خودرو آسیب بزنند. لوازم یدکی هر خودرو در فروشگاه‌های مخصوصی عرضه می‌شود و همین‌طور باید توسط تعمیرکاری که به اجزا و قطعات موتوری، بدنه، جلوبندی و گیربکس هر مدل از خودرو تسلط دارد تعویض و یا تعمیر شود. چون بسیاری از لوازم یدکی هر چند اصل هستند اما در صورت نصب نامناسب دوباره آسیب می‌بینند. لوازم یدکی خودرو باید دارای مارک شرکت تولید کننده باشد تا از فابریک بودن ان اطمینان خاطر داشته باشیم بعضی از لوازم یدکی دارای وگارانتی هستند. 

تولید دیاق سپر جلو با جنس کم نظیر

تولید دیاق سپر جلو با جنس کم نظیرعوامل خارجی که مستقیم در تولید دیاق سپر جلو قیمت گذاری آن تاثیر می گذارند، یکی نیاز بازار و تقاضای خریداران دیاق سپر است و عامل دیگر آن قیمت محصولات مشابهی است که در بازار موجود هستند. عوامل داخلی که نیز در قیمت گذاری تاثیر دارند یکی قدمت ساخت کالا و عناصر شرکت تولیدکننده است. 

در بازار رقابتی، محصول را با اختلاف بیشتری قیمت گذاری می کنند ، زیرا تقاضا برای دیاق سپر ارزان و مسلماٌ محصولات ارزانتر در بازار همیشه بیشتر است. ولی اگر جنس دیاق با جنس پایین و درجه کم باشد تقاضا برای این محصول نیز کم می شود. 

ارزانترین دیاق سپر جلو ساینا در ایران

ارزانترین دیاق سپر جلو ساینا در ایراندیاق سپر ساینا نیز در کشور ایران توسط شرکت های تولیدی لوازم خودرو ایرانی و خودرو سازان تولید می شود. که دارای ویژگی هایی هستند این ویژگی ها عبارت اند از دیاق سپر نوعی محکم کننده و تنظیم کننده سپر در خودرو های مختلف از جمله خودرو ساینا است.معمولا جنس این قطعه را از پلاستیک یا فلز می سازند که شکل آن به صورت اشکال L و S است.

لرزش قطعات را در خودروها کاهش می دهد. در زیر سپر های جلو و عقب قرار می گیرد. هم چنین برای گرفتن فاصله از گلگیر ها نیز دیاق را به همراه مقداری اسفنج استفاده می کنند. ارزانترین دیاق سپر از جمله دیاق سپر ساینا در همه ی نمایندگی های فروش و عرضه این محصول به مشتریان عرضه می شود. دیاق سپر ساینا نیز در همه ی بازار های لوازم یدکی خودرو موجود است. دیاق سپر پراید از جمله دیق های پر فروش است. دیاق سپر پراید ۱۳۲ قیمت بالاتری دارد. دیاق سپر جلو ارزان کیفیت نسبتا پایین تری خواهد داشت. 

کاربرد دیاق سپر در خودرو چیست؟

کاربرد دیاق سپر در خودرو چیست؟کاربرد دیاق سپر در خودرو محافظ مناسبی در برخورد خودرو ها و وارد شدن ضربات حاصل از تصادفات است. کار این محصول حفاظت از بدنه جلو و عقب خودرو است و برای ثابت نگه داشتن سپر برروی خودرو نصب می گردد. نخستین سپر ها از جنس فلزی بودند و استحکام بسیاری داشتند. ولی به همراه این ویژگی نکته ی منفی نیز داشتند این نکته وزن زیاد این محصول بود و نکته ی دیگر اینکه ضربه را به خوبی مهار نمی کردند ولی دیاق سپر های امروزی سبک وزن و از مواد پلاستیکی و فلزی و فیبر کربن هستند و مقاوم ساخته می شوند و به صورت جدا یا متصل به بدنه ی خودرو هستند و یکپارچه طراحی می شوند.

سپر ها علاوه بر استحکام باید دارای ویژگی آیرودینامیکی باشند. فروشندگان دیاق سپر این محصول را با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

معرفی دیاق سپر جلو ۴۰۵ به صورت فروش مستقیم از کارخانه

دیاق سپر جلو پژو یا هر نوع ماشین دیگری یک نوع قطعه است که در سپر به کار برده می‌شود تا باعث استحکام بیشتر خودرو و بالا بردن مقاومت سپر خودرو می‌شود زیرا هرچه مق

دیدگاهتان را بنویسید