فروش لوازم یدکی
خانه / ضرب گیر خودرو / پفکی ضربگیر خودرو / چارت قیمت عمده انواع پفکی ضربگیر خودرو ایرانی

چارت قیمت عمده انواع پفکی ضربگیر خودرو ایرانی

سپر یا ضربه گیر یکی از قطعات در خودرو است که با هدف جلوگیری از ورود ضربه های ناشی از برخورد اتومبیل ها با یکدیگر در این وسایل نصب می شود. در این مقاله درباره چارت قیمت عمده پفکی ضربگیر خودرو و انواع آن و همچنین در مورد مزایای استفاده از این ابزار در ماشین ها صحبت خواهیم نمود. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت روز این محصول و صادرات آن کسب نمایید پس لطفاً با ما همراه شوید. 

چارت قیمت عمده انواع پفکی ضربگیر خودرو ایرانی

خرید بدون واسطه پفکی ضربگیر خودرو

خرید بدون واسطه پفکی ضربگیر خودروپفکی ضربگیر سپر وسیله ای است که در ماشین ها برای ممانعت از آسیب به بدنه آن در جلو و عقب اتومبیل تصب می شود. این ابزار بسیاری از ضربه هایی را که به اتومبیل وارد می شود دفع می نماید و باعث کاهش آسیب ها به سرنشینان خودرو می گردد. 

ضربه گیر ها در جنس های مختلفی تولید و به بازار مصرف عرضه مش شوند. در ابتدا از سپر های فلزی برای ماشین ها استفاده شد. اما مشکلی که این نوع از سپر ها داشتند این بود که دارای وزن زیادی بودند و در هنگام برخورد نیروی بسیار زیادی به اتومبیل و سر نشینان وارد می گردید و خود به نوعی باعث آسیب رساندن به افراد می شد. 
بعد از سپر های فلزی از سپر های پلاستیکی استفاده گردید. اما این سپر ها نیز بدون اشکال نبودند. با وجود سبکی آن ها، اشکالی که این گونه از سپر ها داشتند این بود که تحمل ضربه پذیری آن ها بسیار کم بود و مقاومت زیادی در برابر آسیب های وارده از خود نشان ندادند. 
با گسترش فناوری در صنایع خودرو سازی، استفاده از ضربه گیر های فایبر گلاس و کربنی رواج یافت. این سپر ها که هم از وزن سبکی برخوردار هستند و هم استجکام بسیار زیادی دارند جایگزین جنس های فلز و پلاستیک شدند. هم اکنون این جنس از ضرربه گبر ها که به نوع پفکی معروفند جایگزین نمونه های قبلی شده اند. 
علت این که این نوع سپر ها با نام پفکی شهرت یافته اند این است که انعطاف پذیری بالایی دارند و در اثر رسیدن ضربه ها قابل ارتجاع می باشند. 

خرید بدون واسطه انواع پفکی ضربگیر خودرو را می توان از فروشنده پفکی ضربگیر انجام داد. بهترین پفکی ضربگیر اعلا در مرکز فروش عمده ضربه گیر قابل تهیه می باشد. 
فروش ویژه پفکی ماشین با قیمت های استثنایی در این مرکز صورت می پذیرد. 

فروشگاه برتر خرید پفکی ضربگیر سپر سمند

فروشگاه برتر خرید پفکی ضربگیر سپر سمندبرای ساخت ضربه گیر ها مراحل مختلفی در صنایع اتومبیل سازی طی می شود. در ابتدا با استفاده از دستگاه های برش کاری و خم کاری، ورق های فلزی را برش داده و به شکل های مورد نظر در می آورند. سپس بر روی قطعه های تولید شده کروم می دهند تا مانع زنگ زدن آن ها شوند. در مرحله بعد، پلاستیک مذاب را با دمای معینی به سپر تزریق می نمایند. آن
سپس دمای پلاستیک را به آرامی درون سپر کم می کنند. بعد از آن ورق های فایبر گلاس و فیبر را اضافه می نمایند. سپس خم کاری انتهایی را انجام می دهند تا شکل سپر برای جایگذاری در اتومبیل مناسب باشد. در آخرین مرحله هم پلیسه های حاصل از جوشکاری برداشته می شوند. 

بهترین ضربه گیر سمند را می توان از فروشگاه برتر ضربه گیر سپر سمند خرداری نمود. این فروشگاه عرضه کننده انواع ضربه گیر ها شامل ضربه گیر جلو سمند، ضربه گیر عقب سمند و غیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. 

فروش پفکی ضربگیر به صورت مستقیم

فروش پفکی ضربگیر به صورت مستقیمضربه گیر خودرو ارزان در سایت فروش ضربگیر به صورت مستقیم عرضه می شود. عرضه مستقیم و بدون واسطه ضربه گیر هم برای فروشنده و هم برای خریدار صرفه اقتصادی دارد. 

فروشنده با فروش عمده و مستقیم کالا های خویش محصولات خود را به صورت یک جا می فروشد و با سود حاصل از فروش کالا های جدید را با سرعت بیشتری وارد عرصه فروش مجدد می نماید.
خریدار نیز با خرد بدون واسطه کالا ها به صورت کلی هم کالا های اصل تهیه می نماید و هم آن ها را با قیمت های بسیار پایین تر از بازار رایج تهیه می نماید و منفعت زیادی از این معامله می برد. 

امروزه با گسترش تجارت الکترونیک یکی از بهترین راه های فروش مستقیم ضربگیر پفکی استفاده از اینترنت است. خرید آنلاین مزیت های زیادی دارد. برخی از این فایده ها عبارت هستند از: 
می توان از هر منطقه جغرافیایی اقدام به خرید نمود؛ خرید به راحتی و بسیار آسان و فقط با کلیک چند دکمه انجام می شود؛ تنوع محصولات و برند ها بسیار زیاد است و می توان از بین گزینه های متنوع انتخاب نمود؛ مقایسه قیمت کالا ها را می توان انجام داد؛ در وقت و انرژی مصرفی صرفه جویی می شود؛ هزینه های رفت و آمد به محل خرید کاهش می یابند؛ از نظرات و ایده های سایر خریداران می توان اطلاع حاصل نمود و با آگاهی کافی کالا های مورد نظر را سفارش داد. 

مزایای استفاده از پفکی ضربگیربرای خودرو

مزایای استفاده از پفکی ضربگیربرای خودرواستفاده از پفکی ضربگیر مرغوب در خودرو  مزایای زیادی دارد. یرخی از مزیت های این وسیله به شرخ زیر هستند:

  • می توانند ضربات وارد شده به ماشین را دفع نمایند و استحکام زیادی در هنگام ضربه پذیری دارند. 
  • به دلیل وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی که دارند از حجم آسیب های وارده می کاهند. 
  • از افراد پیاده و عابران در هنگتم برخورد با ماشین محافظت می نمایند. 
  • طراحی زیبایی دارند و رنگ آن ها متناسب با وسیله نقلیه است. بنابر این به عنوان یک ابزار لوکس نیز در خودرو ها کاربرد دارند. 

یک ضربه گیر از اجزای مختلفی تشکیل شده است. دیفیوز، تقویتی، توری زیر سپر، قاب پروژکتور، چراغ های شب رنگ، درپوش سپر، گارد سپر، بکسل بند، براکت و متعلقات سپر، اسپویلر و سنسور برخی از اجزاء تشکیل دهنده ضربه گیر ها هستند. وظیفه این اجزاء به این صورت است: 

دیفیوز یک وسیله آیرودینامیکی که زیر سپر عقب ماشین تعبیه می شود و باعث پایداری اتومبیل در هنگام سرعت اتومبیل می گردد. 
تقویتی در واقع نقش اصلی ضربه گیری را در تصادفات ماشین بر عهده دارد. اما توری زیر سپر برای خنک نکه داشتن رادیاتور کاربرد دارد. قاب پروژکتور نیز برای نگهداری پروژکتور ها بر روی آن طراحی شده است. 
چراغ های شب رنگ نیز برای شرایط آب و هوایی نامساعد بر روی سپر نصب شده اند. درپوش سپر نیز برای پوشش بخش هایی از ضربه گیر بر روی آن قرار داده می شود. گارد سپر بیشتر یک ابزار لوکس می باشد که برای تزئین و زیبایی طراحی می شود. 
بکسل بند نیز برای بکسل کردن خودر در مواقعی که نیاز به آن باشد استفاده می گردد. از براکت و متعلقات آن نیز با هدف نصب ضربه گیر بر روی اتومبیل استفاده می شود. اسپویلر ها برای کنترل هوای زیر اتومبیل و در عقب آن نصب می شوند.
از سنسور ها با این هدف استفاده می گردد که در هنگام پارک خودرو از برخورد با ماشین های دیگر خودداری گردد. سنسور ها در جلو و عقب ماشین ها تعبیه می شوند. 

با کیفیت ترین پفکی ضربگیر ایرانی

با کیفیت ترین پفکی ضربگیر ایرانیتولید پفکی ضربگیر ایرانی و لوارم ایرانی خودرو با کیفیت و ممتاز در کارخانه لوازم یدکی داخل کشور صورت می پذیرد.
قیمت لوازم ایرانی خودرو بر اساس پارامتر های گوناگونی تعیین می شوند. کیفیت و جنس مواد اولیه، کیفیت سپر تولیدی، شرکت سازنده، مدل ماشین، فاصله تا محل فروش، نحوه فروش، حجم فروش و بسیاری پارامتر های دیگر بر روی قیمت لوازم خودرو موثر هستند. 

کیفیت صربه گیری ها به عوامل متنوعی مانند نوع مواد به کار رفته در آن ها، روش تولید، قابلیت ضربه پذیری و خاصیت ارتجاعی و سایر عوامل وابسته است. 

عرضه پفکی ضربگیر سپر عقب تیبا جنس ممتاز

عرضه پفکی ضربگیر سپر عقب تیبا جنس ممتازآیا به دنبال ضربه گیر های مناسب و با کیفیت برای ماشین تیبا خود هستید؟ آیا قیمت مسئله ای است که برای خرید قطعات مهم می باشد؟ 

باید بگوییم که ضربه گیر عقب تیبا، ضربه گیر جلو تیبا و انواع ضربه گیر ها و لوازم یدکی با جنس ممتاز و در جچم بالا در این مرگز عرضه می شود. 

محصول درجه یک پفکی ضربگیر تولید داخل

محصول درجه یک پفکی ضربگیر تولید داخلکشور ایران به دلیل پیشرفتی که در ساخت اتومبیل و قطعات آن در سال های اخیر نموده است، در زمینه تولید انواع لوازم یدکی خودرو حرف هایی برای گفتن در عرصه بین المللی دارد. 
محصولات درجه یک پفکی ضربه گیر در داخل کشور تولید می شوند و به برخی کشور ها نیز صادر می گردند.  

صنایع خودرو سازی در کشور بعد از نفت بزرگ ترین صنعت در ایران می باشد. کشور ما بزرگ ترین تولید کننده خودرو در خاورمیانه بوده و در جهان بیستمین کشوری است که اتومبیل تولید می نماید. ایران حدود یک میلیون خودرو در سال تولید می نماید که از لحاظ سرعت ساخت خودرو در رده پنجم در دنیا قرار گرفته است. 

پیکان، پراید، سمند، تیبا، دنا، سورن، وانت آریسان، کوپیک، پژو پارس، پژو ۲۰۶، رنو سپند، پژو ۴۰۵ و زانتیا برخی از تولیدی های ملی صنعت اتومبیل سازی در ایران در طی سال های متمادی از آغاز ساخت تا کنون می باشند. 

قیمت روز و نرخ پفکی ضربگیر خودرو

قیمت روز و نرخ پفکی ضربگیر خودروقیمت روز سپر و ضربگیر های خودرو ها بر اساس فاکتور های مختلفی تغییر می نماید. یکی از فاکتور هایی که تاثیر زیادی بر نرخ این ابزار ها دارد نوسان قیمت ارز می باشد.
از آنجایی که خرید مواد اولیه ساخت سپر ها وارداتی هستند و با توجه به وجود تورم در کشور و نوسانات دائمی قیمت ارز، نرخ روزانه این محصولات در حال تغییر است. بنابراین برای آگاهی از قیمت روزان کالا ها باید با عرضه کننده تماس برقرار نمود و از لیست قیمت محصولات آگاهی یافت. 

لوازم جانبی خودرو با کیفیت در بازار

لوازم جانبی خودرو با کیفیت در بازاربرای تضمین خرید لوازم جانبی خودرو با کیفیت در بازار باید به پخش کننده عمده این محصولات سر زد.
قیمت مناسب، کالا های اورجینال، تضمین خرید و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید از شرکت پخش کالا در حجم زیاد هستند. 

فروشندگان اصلی پفکی ضربگیر پارس

فروشندگان اصلی پفکی ضربگیر پارسآیا به دنبال فروشندگان اصلی پفکی ضربگیر  پارس هستید؟ 
اگر به دنبال سپر های ضربه گیر برای خودرو پارس خود هستید کافی است که به سایت فروش سر بزنید. 
امروزه فروشگاه آنلاین مزیت های زیادی مانند سفارش در هر لحظه از ۲۴ ساعت شبانه روز، ارتباط تنگاتنگ با مشتریان و ادغام با سیار فروشگاه ها را در بر دارد.

مراکز صادرات بهترین لوازم یدکی خودرو

مراکز صادرات بهترین لوازم یدکی خودروایران یکی از صادر کنندگان انواع لوازم یدکی خودرو در خاورمیانه و کشور های همجوار می باشد. مراکز صادرات برای در راس قرار گرفتن باید به پارامتر های زیادی توجه نمایند. برخی از پارامتر هایی که برای برند شدن در زمینه صادرات قطعات خودرو لازم هستند به این شرح می باشند: 
کالا هایی که صادر می شوند باید از مواد اولیه درجه یک تولید شوند؛ کیفیت لوازم تولیدی باید بسیار خوب باشد و استحکام زیادی داشته باشند؛ باید استاندارد های بین المللی در ساخت آن ها رعایت گردد؛ باید در ساخت قطعات اتومبیل به مسائل زیست محیطی و بهداشتی توجه نمود و ابزار هایی که تولید می شوند به محیط زیست و سلامت انسان آسیب نرسانند؛ باید به نیاز بازار و حجم درخواستی کالا ها توجه کرد. همچنین باید محصولات متنوع تولید نمود تا طیف وسیعی از خریداران را در بر گیرد؛
علاوه بر این که محصولات تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار باشند باید قیمت مناسبی نیز داشته باشند تا بتوانند با محصولات سایر برند ها رقابت نمایند؛ باید با مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی کشور های هدف به خوبی آشنا باشند. 

خریدار پفکی ضربگیر انواع خودرو از تولیدی

خریدار پفکی ضربگیر انواع خودرو از تولیدیآیا خریدار پفکی ضربگیر انواع خودرو هستید؟ آیا به دنبال خرید از تولیدی می باشید؟ 

پیش از راهنمایی شما برای خرید ضربه گیر ها از تولیدی، این پرسش را مطرح می نماییم که اصولاً چرا باید از تولیدی این تجهیزات را خریداری نمود؟ و چه تفاوتی بین خرید از تولیدی و بازار های عمومی وجود دارد؟ 

لازم است گفته شود که خرید از تولیدی چون به صورت کلی و در حجم بالا انجام می شود قیمت کالا های خریداری شده را بسیار پایین می آورد. گاهی وقت ها قیمتی که برای یک کالا در تولیدی پرداخته می شود نصف قیمتی است که در بازار برای آن کالا هزینه می شود. از سوی دیگر چون شما از تولید کننده به صورت مستقیم محصولات خود را تهیه می نمایید مطمئن هستید که جنس اصل و مرغوب را به دست آورده اید. 
ما به شما می گوییم که برای خریدبا قیمت تولیدی می توانید از همین جا اقدام کنید. 

بنابر این ما مفتخریم که با همه امکانات خود در خدمت مشتریان این مجموعه باشیم و با بهره گیری از فناوری های پیشرفته در تجارت الکترونیک و استفاده از کارشناسان مجرب این مرکز برای راهنمایی درباره محصولات خود به خریداران عزیز پیشگام باشیم. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پفکی ضرب گیر خودرو پژو ۲۰۶ با کیفیت درجه یک

  پفکی ضرب گیر 206 درجه یک، یکی از مهم ترین قطعات یدکی در خودروی 206 می باشد که وجودش برای هر خودروی 206 ضروری است، پفکی در واقع همان ضرب گیر است که در مواقع تص

دیدگاهتان را بنویسید