فروش لوازم یدکی
خانه / فلاپ رکاب / فروشگاه ویژه خرید عمده بهترین فلاپ رکاب با قیمت ارزان

فروشگاه ویژه خرید عمده بهترین فلاپ رکاب با قیمت ارزان

فلاپ رکاب متقاضیان خاص خود را دارد این محصول بعد از واردات به داخل کشور توانسته است جایگاه خوبی را برای خود ایجاد کند پیش از این تمام لوازم خودروآسانی یافت نمی شد و هر کسی که این نیاز را برای خودروی خود احساس می کرد می بایست مدت زمان طولانی را در انتظار می ماند تا با سفارش وارد شود و یا به ناچار از خرید آن صرف نظر می کرد اما در حال حاضر این مشکل برای بازار داخلی رفع گردیده است رکاب فلاپ به کیفیت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول شهرت دارند با توجه به اینکه فرایند تولید و تامین قطعات برای سازنده کار بسیار اصولی بوده و گروهی از  کارشناسان حرفه ای را در تولید این محصول می طلبد. خرید عمده فلاپ رکاب ارزان از طریق این سایت ها امکان پذیر است. 

فروشگاه ویژه خرید عمده بهترین فلاپ رکاب با قیمت ارزان

مرکز فروش انواع فلاپ رکاب پراید

مرکز فروش انواع فلاپ رکاب پرایدفلاپ رکاب خودرو جز قطعات خارجی اتومبیل و از قدیمی ترین تجهیزات استاندارد است که در تمامی خودروهای قدیمی و اولیه بودند. این قطعه بیشتر روی ماشین های شاسی بلند برای راحتی و امنیت سرنشینان نصب می شود و یک آپشن پیشرفته برای خودرو است و امروزه کامیون ها و SUV ها از این ویژگی برخوردار هستند. این قطعات هوشمند دارای کیت نوری می باشند و از طریق آن، تا زمانی که در های خودرو باز هستند روشن می مانند. انواع فلاپ رکاب ها مختلف است و برای هر خودرو مناسب خودش ساخته شده است. 

خرید فلاپ رکاب و فروش آن در بازار های سطح شهرها انجام می شود خرید عمده فلاپ رکاب ایرانی از کارخانجات ایرانی نیز توسط کشور های خارجی انجام می شود که از کشور ما به آن ها صادرات می شود. فلاپ رکاب پراید نیز از تولیدات شرکت های تولید فلاپ رکاب ایرانی است. لوازم جانبی ایرانی خودرو در اکثر نقاط ایران پیدا می شود. 

پخش کننده اصلی فلاپ رکاب خودرو ساینا

پخش کننده اصلی فلاپ رکاب خودرو سایناشرکت فلاپ رکاب ایران خودرو نیز به تولید و توزیع انواع فلاپ رکاب ساینا می پردازد. پخش کننده اصلی فلاپ رکاپ ساینا شرکت های تولیدی و خودرو سازی کشور ایران می باشد. فلاپ رکاب ساینا نیز از لوازم جانبی خودرو ساینا محسوب می شود. فلاپ رکاب ساینا از نوع و جنس پلاستیگی و دورنگ است و ساخت کشور ایران و کارخانجات با برند ایرانی می باشد که در شهرهایی همچون تهران و تبریز نمایندگی فروش دارد. 

فلاپ رکاب نصب شده بر روی خودرو ساینا نیز فلاپرکاب اسپرت و لوکس است که به زیبایی ظاهری اتومبیل می افزاید. پخش کننده های اصلی این محصول شرکت های تولیدی و کارخانجات ایرانی است که بهترین جنس فلاپ رکاب ساینا و تیبا که خودرو هایی مشابه هم اند را تولید می کنند و به بازار های فروش عرضه می کنند. 

خرید اینترنتی لوازم جانبی خودرو ایرانی

خرید اینترنتی لوازم جانبی خودرو ایرانیبرای خرید اینترنتی لوازم جانبی خودرو ایرانی باید به سایت های شرکت های تولیدی ایرانی و شرکت های خودرو سازی مراجعه کرد تا با توضیحات مربوطه اشنایی لازم را درمورد محصول بدست آورده و خرید بهتر داشته باشند. خریدار اینترنتی باید ازکارشناسان مشاوره لازم را بگیرد و پس از اطمینان اقدام به خرید کند. سایت های اینترنتی نیز از مراکز پخش لوازم جانبی خودرو محسوب می شوند. 

از انواع لوازم جانبی خودرو به موارد ذیل می توان اشاره کرد: 

  • باربند خودرو 
  • دوربین کودک 
  • صدا خفه کن 
  • حسگر های هشدار دهنده 
  • رهیاب و کنترل سوخت خودکار خودرو 
  • دانگل بلوتوث 
  • نگهدارنده موبایل 

عرضه فلاپ رکاب به قیمت روز

عرضه فلاپ رکاب به قیمت روزقیمت روز فلاپ رکاب مشخص نیست و هروز بروز می شود یعنی قیمت مشخصی برای این محصولات وجود ندارد. فلاپ رکاب یک قطعه اسپرت بدنه برای همه ی خودرو ها می باشد که با نصب شدن در دو طرف خودرو ظاهر زیبا و متفاوتی را به نمای کناری اتومبیل شما می دهد. نصب فلاپ رکاب ساده و مطابق راهنمای نصب آن است. این محصول نمای بسیار زیبایی به ظاهر طرفین  خودرو ها داده و آن را کاملا متفاوت می کند. 

عرضه فلاپ رکاب ها هم به صورت عمده به همه ی فروشگاه های سطح شهر برای فروش ارائه می شود و هم به صورت خرده به مشتریان توزیع می شود. عرضه این محصول از همه ی کارخانجات خودرو سازی و لوازم یدکی انجام می شود. کشور هایی همچون چین آلمان و ایران در عرضه و مرکز پخش فلاپ رکاب هستند. 

شرکت تولید کننده فلاپ رکاب ساینا با قیمت خوب

شرکت تولید کننده فلاپ رکاب ساینا با قیمت خوبشرکت تولید فلاپ رکاب انواع مختلفی از این محصول را به بازار عرضه می کند از جمله ایستاده، بغل و آهنی هستند. که در خودروهای شاسی بلند با معمولی یا جیپ و…متفاوت است. جنس فلاپ رکاب ساینا از نوع پلاستیکی است. رکاب های موجود در فروشگاه های سطح کشور که محصولاتشان از کارخانه های معتبر خریداری کرده اند  و به مشتریان عرضه می کنند بسیار مطمئن، با کیفیت، بدون لغزش و دارای جای پای استداندارد و مناسب هستند. شرکت های تولید کننده فلاپ رکاب ساینا محصولاتی با قیمت خوب و کیفیت بالا و جنس عالی تولید و عرضه می کند. شرکت های تولید کننده این محصول سعی دارند فلاپ رکاب انواع خودرو لا جنس خوب و با کیفیت و برند ایرانی تولید کنند.

سایت خرید و فروش انواع فلاپ رکاب اسپرت

سایت خرید و فروش انواع فلاپ رکاب اسپرتهر شرکت تولید کننده مختص خودش سایت خرید و فروش دارد پس شرکت های تولید کننده لوازم خودرو و انواع فلاپ رکاب نیز سایت اینترنتی دارد که درباره یمحصولاتش در آن توضیحات لازم را عنوان کرده است و خریداران می توانند با مراجعه به این سایت ها به خرید فروش فلاپ رکاب اسپرت نیز بپردازند. همچنین می توانند از طریق این سایت ها مشتریان را از قیمت فلاپ رکاب پراید مطلع کنند.فلاپ رکاب لوکس نیز جز فلاپ رکاب اسپرت محسوب می شود وبه نمای ظاهری خودرو ها زیبایی می دهدو در خودرو های اسپرت نصب می گردد. فلاپ رکاب ایران خورو از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار است. 

فلاپ رکاب اسپرت نیز انواع مختلفی دارد که در ذیل به آن اشاره شده است:

  • فلاپ رکاب اسپرت فایبر گلاس 
  • فلاپ رکاب اسپرت فیبرکربن 
  • فلاپ رکاب اسپرت استیل 
  • فلاپ رکاب اسپرت پلاستیک 

فروش لوازم یدکی خودرو با جنس عالی

فروش لوازم یدکی خودرو با جنس عالیانواع لوازم یدکی خودرو عبارت اند از: 

  • آلترناتور 
  • پلوس 
  • سیبک فرمان 
  • میل سوپاپ 
  • میل لنگ 
  • کاسه نمد 
  • میل گاردان 
  • فلایول 
  • پمپ بنزین 

شرکت های تولید کننده لوازم یدکی خودرو ها با بهترین کیفیت و جنس عالی محصولات خود را به مشتریان به صورت عمده و خرده توزیع می کنند. فروش لوازم یدکی در نمایندگی ها به قیمت تولیدی و ارزان است چون این محصولات از درب کارخانه خریداری و بفروش می رسند. لوازم یدکی و لوازم جانبی ایران خودرو نیز از عالی ترین کیفیت و جنس خوب برخوردار است. 

خریدار لوازم یدکی خودرو باید اطلاعات لازم را درمورد محصولی که خریداری می کند داشته باشدتا در نصب و استفاده آن دچار مشکل نشود به همین علت کارخانه های لوازم یدکی برای هر محصول بروشور را ر نظر گرفته و داخل یا روی محصول قرار داده اند و کار مصرف کننده را راحت و آسان کرده اند. لوزام ایرانی خودرو از کیفیت مطلوبی برخوردار است. 

لیست آخرین قیمت انواع مختلف فلاپ رکاب

لیست آخرین قیمت انواع مختلف فلاپ رکابقیمت هر فلاپ رکاب خودرو متناسب با مدل آن متفاوت است و بیشتر در خودرو های شاسی بلند از این نمونه استفاده می شود. برای اطلاع از آخرین لیست قیمت می توان به فروشگاه های انواع فلاپ رکاب مراجعه کرد چون هرروز لیست قیمت ها تغییر پیدا می کند. فلاپرکاب ها از وسایل تزیینی خودرو محسوب می شوند. از دیگر مراکز اطلاعات از قیمت فلاپ رکاب مراکز سازنده فلاپ رکاب ها و شرکت تولید کنندگان لوازم خودرو و کارخانه لوازم یدکی می توان استفاده کرد. کارخانه لوازم خودرو یکی از صنایع پرسود است. 

فلاپ رکاب انواع مختلفی دارد از جمله کفلاپ رکاب آهنی و ایستاده و بغل می باشد که به عنوان زیبایی ظاهری خودرو بر روی اتومبیل ها نصب می گردد. این محصول از اول یعنی در کارخانه خودرو سازی روی خودرو فابریک نصب نمی گردد بلکه بعد از خرید خودرو می توان برای اسپرت کردن خودرو از این محصول استفاده کرد. فروشگاه انواع فلاپ رکاب در تمامی شهر های بزرگ پیدا می شود. 

مراکز عمده فروشی لوازم یدکی پراید

مراکز عمده فروشی لوازم یدکی پرایداز مراکز عمده فروشی و تولید لوازم یدکی پراید شهر اصفهان می باشد. کارخانجات پخش لوازم یدکی خودرو ها نیز از مراکز عمده فروشی لوازم یدکی خودرو پراید هستند. پراید در ایران برای بیش از ۲۰ سال آن هم در مدل‌های مختلف تولید شده‌ است. پراید بعد از پیکان از قدیمی‌ترین خودروهای بازار ایران است که هنوز تولید می‌شود.  برای این خودرو لوازم یدکی و جانبی بسیاری ساخته شده که برخی  در کارخانه به صورت فابریک روی اتومبیل نصب می شود و برخی در صورت خرابی در هنگام تعویض به آن نصب می گردد. مراکز عمده فروشی این لوازم را چون به قیمت عمده و خرید از درب کارخانه دریافت می کنند به همین علت ارزان و به قیمت تولیدی یا عمده به مشتریان عرضه می کنند. 

از انواع لوازم یدکی خودرو پراید موارد زیر مهم است: 

  • لنت ترمز پراید 
  • پمپ درب دو سیم 
  • جعبه فرمان 
  • میل لنگ 
  • سوپاپ 
  • واتر پمپ 
  • بازویی فرمان 
  • دیسک ترمز جلو و عقب 
  • اکسل 
  • طبق فلزی 

مرجع فروش لوازم خودرو ایرانی ارزان

مرجع فروش لوازم خودرو ایرانی ارزانمرجع فروش لوازم خودرو ایرانی نمایندگی لوازم یدکی و و لوازم ایرانی خودرو می باشد که محصولات درجه یک و به قیمت ارزان و تولیدی به مشتریان ارائه می دهند. کارخانه لوازم جانبی نیز از مراجع فروش لوازم خودرو ایرانی با قیمت خرید از درب کارخانه و ارزان محسوب می شوند. لوازم اسپرت پراید در اکثر شهرهای ایران یافت می شود. 

مراجع و مرکز فروش لوازم یدکی خودرو باید شرایطی را دارا باشد تا بتواند با مجوز محصولاتش را بفروش برساند: 

  • دارا بودن پروانه كسب در زمينه فروش لوازم يدكي اتومبيل سبك با تاريخ معتبر 
  • برخورداري از دو سال سابقه مفيد در زمينه خريد و فروش لوازم يدكي 
  • شايستگي، حسن شهرت و عدم سو پيشينه كيفري 

مشخصات فلاپ رکاب جنس خوب

مشخصات فلاپ رکاب جنس خوباین محصول در انواع متفاوت و متنوعی تولید می شود که مشتریان متناسب سلیقه خود می توانند انتخاب کنند. وقتی در هنگام تصادف زمان کنترل خودرو را ندارید و خودرو شما درحال برخورد با خودرو جلویی است در این هنگام با فلاپ رکاب میتوانید مانع ایجاد خسارت جدی شوید. این محصول محافظ خودرو شما است تا اتومبیل شما آسیب نبیند. این آپشن بر روی خودرو های شاسی بلند ولوکس و گران قیمت نصب می گردد وجود این نمونه در خودرو ایمنی سپر ها را نیز برعهده دارد. به‌ مرورزمان طی سوارشدن و پیاده شدن از خودرو قسمت رکاب خودرو دچار سایش با کف کفش‌ها می‌شود که باعث از بین رفتن رنگ رکاب می‌شود و ممکن است برخوردی یا ضربه‌ای به رکاب وارد شود. فلاپ رکاب  مانند یک محافظ می‌تواند از رکاب خودروی شما محافظت کند و مانع از آسیب‌دیدگی و ایجاد خط و خش بر روی رکاب خودرو شود. خرید فلاپ رکاب خودرو امری آسان است. 

از ویژگی های فلاپ رکاب با جنس خوب موارد زیر مهم است: 

  • مقاوم در برابر خراشیدگی و ضربه 
  • محافظ رکاب 
  • قیمت مناسب 
  • جنس درجه یک 
  • نصب آسان 
  • زیبا تر کردن رکاب و بدنه خودرو 

آشنایی با لوازم جانبی خودرو تولید داخل درجه یک

آشنایی با لوازم جانبی خودرو تولید داخل درجه یکاشنایی با قطعات خودرو یا لوازم جانبی  خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی و جانبی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در موردلوازم جانبی  و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد .آشنایی با برخی از لوازم جانبی خودرو ها که هنگام خرابی از آن اطلاع داشته باشیم. برای مثال :استارتر : هنگامی که کلید استارت را در خودرو فشار می‌دهید موتور استارتر که یک الکتروموتور است فعال شده و پیشرانه‌ی خودرو را می‌چرخاند تا روشن شود. 

اگر استارت زدید و استارتر کار نکرد به احتمال زیاد موتور ان سوخته است و باید آن را تعویض کنید. تجربه نشان داده است که استارتر بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی از کار می‌افتد. استارتر خیلی گران قیمت نیست و تعویض آن در اکثر خودروها به سادگی امکان پذیر است. موتور فن : موتور فن هوای مورد نیاز سیستم تهویه را تامین می‌کند و وظیفه‌ی آن دمیدن هوا به داخل اتاق اتومبیل است. 

فن خراب ممکن است سروصدای زیادی تولید کند و حتی ممکن است کلا از کار بیافتد. فن‌ها از یک الکتروموتور و یک پره تشکیل شده اند و از دیگر موارد لوازم جانبی تولید در داخل کشور با کیفیت خوب و درجه یک می توان به کالپر ترمز و دیسک ترمز و میل سوپاپ و میل لنگ و طبق اشاره کرد. برخی دیگر از وسایل جانبی که ضروری است در خودرو باشد مانند اسپری پنچر گیر :  در اغلب مسافرت‌ها لاستیک ماشین پنچر می شود و شما هم لاستیک زاپاس ندارید. دراین مواقع داشتن اسپری پنچرگیری شما را نجات میدهد که می تواند درز‌های کوچک تایر را بگیرد و این امکان فراهم میشود تا با ایمنی بیشتر خودرا به نزدیک‌ترین مکانیکی برسانید. جعبه کمک های اولیه : یکی از مهم ترین وسایل ضروری در هر ماشین، داشتن کیت کمک‌های اولیه یا حتی کیت‌ بقا هست که تعداد زیادی از مـا داشتن آنرا در اولویت‌های خود قرار نمی دهیم ولی حتما برای هر خودرو ضروری است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز با کیفیت ترین فلاپ رکاب برای خودرو در بازار

قیمت روز فلاپ رکاب در بازار دچار تغییرات می شود. ما در این مقاله به قیمت فلاپ رکاب، بهترین فلاپ رکاب، فلاپ رکاب مرغوب، فلاپ رکاب درجه یک، فلاپ رکاب اسپرت، تولید

دیدگاهتان را بنویسید