فروش لوازم یدکی
خانه / ضرب گیر خودرو / پفکی ضربگیر خودرو / خرید پفکی ضرب گیر پژو ۴۰۵ با بهترین قیمت در بازار

خرید پفکی ضرب گیر پژو ۴۰۵ با بهترین قیمت در بازار

خرید پفکی ضرب گیر ۴۰۵ با بهترین قیمت را می توان در فروشگاه اینترنتی معتبر انجام داد. پفکی ضرب گیر ۴۰۵ از محصولات تولید کننده های ایرانی است که کیفیت خوبی در جذب ضربه های وارد شده دارد. قیمت این محصول با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین شکل ظاهری و قالب بندی آن متفاوت است.
شرکت های تولید کننده با توجه به هزینه های صرف شده در تولید پفکی و با در نظر گرفتن سود شرکت، با مناسب ترین قیمت، آن را به فروشنده ضرب گیر عرضه می کنند.

خرید پفکی ضرب گیر پژو 405 با بهترین قیمت در بازار

خرید ضرب گیر پفکی به صورت عمده ای

خرید ضرب گیر پفکی به صورت عمده ایدر ابتدا هدف تولید وسایل نقلیه موتوری، حمل و نقل ارزان و سریع مسافران بود. اما به تدریج و با پیشرفت هایی که در صنعت حمل و نقل صورت گرفت، فاکتور های دیگری هم در طراحی آن ها ارزش پیدا کرد. امنیت وسیله نقلیه یکی از فاکتورهای مهم در طراحی شرکت های اتومبیل سازی بود.
فکر حفظ جان سرنشینان و کاهش خسارت های وارده به  اتومبیل در هنگام تصادفات، باعث پیشرفت های خوبی شد. ضربه گیر ها، طراحی و ساخته شدند. از آن ها در قسمت های مختلف اتومبیل استفاده شد. هر چند ضربه گیر های ابتدایی، بسیار ساده بودند اما خب، متناسب با خودرو های زمان خود بودند.
یکی از این ضربه گیر های ابتدایی سپر بود. سپر های فلزی و سنگینی که بار زیادی را برخودرو متحمل می کردند اما در هنگام برخورد و تصادف، نقش موثری در کاهش خسارت داشتند. صنعت خودرو سازی پیشرفت می کرد و سپر هم علاوه برنقش ضربگیری، مسئولیت زیبا سازی اتومبیل را هم به عهده گرفت؛ تا اینکه پفکی های ضربه گیر ابداع شدند.
پفکی های ضربه گیر در پشت سپر های جلو و عقب نصب می شدند. به عبارتی بهتر، پفکی ها واسطه ای بین سپر و بدنه ماشین بودند و سپر از طریق آن به شاسی ها متصل می شد.
کم کم سپر های سنگین فلزی هم از رده خارج شدند و جای آن ها را سپر هایی از جنس پلاستیک و یا ترکیب پلاستیک با فلز گرفت. سپر های فلزی با اینکه مزایای خوبی داشتند اما بخش زیادی از ضربه را به اجزای داخلی ماشین منتقل می کردند.
امروزه شرکت های ایرانی، بهترین نوع ضربه گیر های پفکی را که از مواد اولیه مرغوب با ماشین های مجهز تولید شده، به بازار عرضه می کنند. سفارش و خرید پفکی ضرب گیر عمده، توسط نمایندگان فروش عمده در شهرستان ها صورت می گیرد. این نمایندگان، ضرب گیر پفکی ارزان را خریداری کرده و در انبار نگهداری می کنند و با توجه به نیاز بازار آن را به فروشندگان جزء می فروشند. خرید ضرب گیر پفکی عمده، برای فروشندگان جزء که مکانی برای نگهداری و انبار کردن ندارند، ممکن نیست.

بزرگترین بازار ضرب گیر پفکی خودرو پژو

بزرگترین بازار ضرب گیر پفکی خودرو پژوخودرو پژو از جمله اتومبیل هایی است که محبوبیت بالایی در ایران دارد. این وسیله که در ابتدا در شرکت پژو فرانسه طراحی و ساخته شده بود؛ در اواخر دهه ۶۰ وارد ایران شد. اولین مدل خانواده پژو که در ایران پر طرفدار شد مدل ۴۰۵ بود. این خودرو طراحی زیبایی داشت و از لحاظ موتوری بسیار ایده آل بود. هر چند مدل های دیگری از خودرو های شرکت پژو در ایران وجود داشتند اما تا قبل از ۴۰۵ چندان محبوب و معروف نبودند.
پژو ۴۰۵ با اینکه از مدل اصلی خود دور شده و تغییرات زیادی داشته اما همچنان، خرید و فروش آن در بازار ایران گرم است. مدل های جدید این خودرو مانند SLX آپشن های خوبی دارند که خریداران را به سمت خود می کشند.
وجود خودرو، مستلزم وجود لوازم یدکی است. قطعات خودرو هم آسیب می بینند و نیاز به ترمیم و تعویض دارند. اکثر لوازم یدکی ۴۰۵ در ایران تولید می شود و نیاز مصرف کننده به خوبی پاسخ داده می شود.
در هنگام بروز تصادف، ضرب گیر سپر جلو و ضرب گیر سپر عقب می توانند تا حدود بسیاری از میزان ضربه ای که به خودرو وارد آمده را دفع کنند. با این کار قطعات داخلی تر، مانند قطعاتی که در زیر کاپوت قرار دارند و اتاق سرنشین، آسیب کمتری را متحمل می شوند. هر چند در این بین ممکن است، این قطعات شکسته و یا خرد شوند.

ضرب گیر از قطعات اصلی خودرو است بنابراین به صورت دوره ای از آن بازدید کنید تا آسیب ندیده باشد. در صورت نقص در این قطعه، حتما به تعویض آن اقدام کنید. در غیر این صورت هزینه خسارت یک تصادف کوچک، بسیار بالا خواهد بود. قیمت پفکی ضرب گیر بسیار پایین است؛ با دوراندیشی می توان با صرف هزینه کم، از بروز خسارتی بزرگ پیشگیری کرد.

برای خرید این قطعه باید به فروشگاه ضرب گیر مراجعه کنید و با توجه به مدل خودرو پژو، یک ضرب گیر درجه یک سفارش دهید. بازار بزرگ فروش این قطعات هم به صورت واقعی و هم مجازی انتخاب های خوبی را در مقابل شما قرار می دهد.

مشخصات ضرب گیر پفکی با لیست قیمت

مشخصات ضرب گیر پفکی با لیست قیمتشرکت های مختلفی در کشور در زمینه قطعه سازی برای کارخانه های اتومبیل سازی در حال فعالیت هستند. برخی از این شرکت ها، کار ساخت ضربگیر های سپر را انجام می دهند. به ضربه گیر سپر، دیاق هم گفته می شود. ضرب گیر های سپر، با توجه به مدل خودرو طراحی می شوند. سپس عملیات قالب گیری انجام شده و در نهایت رنگ زده می شوند. شرکت ها از تکنیک های مختلفی در تولید قطعه ها استفاده می کنندکه باعث تغییر در کیفیت محصولاتشان می شود.
ضرب گیر پفکی در شرکت تولید کننده آزمایش شده و میزان ضربه گیری آن سنجیده می شود.
این قطعه باید با دوام بوده و عمر بالایی داشته باشد. علاوه بر این نصب آسانی هم داشته باشد. بیشتر پفکی های ضربه گیر از پلاستکی های فرده و پلیمر ساخته می شوند. البته برای بالا بردن کیفیت از ترکیب فلز در آن هم استفاده می شود.
ایران با وجود صنایع پتروشیمی، مواد اولیه را به صورت ارزان در اختیار دارد. از این رو قیمت ضرب گیر خودرو ایرانی چندان بالا نیست. قیمت این قطعات به کیفیت مواد اولیه و روش ساخت، میزان عرضه و تتقاضا در بازار بستگی دارد.

سفارش اینترنتی پفکی ضرب گیر ۴۰۵ درجه یک

سفارش اینترنتی پفکی ضرب گیر 405 درجه یکبرای خرید ضرب گیر خودرو ۴۰۵ راه های مختلفی وجود دارد. اما راحت ترین راه، سفارش و خرید به صورت اینترنتی است. در این روش، با مراجعه به سایت معتبر عرضه ضرب گیر خودرو، می توانید انواع پفکی ضرب گیر را مشاهده کنید. در این روش، امکان مقایسه کیفیت و قیمت در بین دیگر فروشگاه های مجازی وجود دارد. بنابراین می توانید پس از آگاهی کامل از قیمت ها، خرید مطمئنی را انجام دهید.
با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توضیحات کاملی، در مورد پفکی ۴۰۵ دریافت می کنید و می توانید مانند خرید حضوری، تمام سوالات خود را هم مطرح کنید. علاوه بر این محصولاتی که به صورت اینترنتی خرید می کنید دارای ضمانت هستند و می توانید از از اصالت کالا هم مطمئن باشید.

ارزانترین مراکز پفکی ضرب گیر سپر عقب

ارزانترین مراکز پفکی ضرب گیر سپر عقبحادثه هیچ گاه خبر نمی دهد بنابراین هیچ گاه این ریسک را نکنید که به خاطر صرف هزینه کمتر، ضربه گیر ارزان و بی کیفیتی بخرید. البته همیشه ارزانی معادل بی کیفیتی نیست.
پیشنهاد می کنیم که از ضرب گیر های با کیفیت و مطمئن استفاده کنید تا در صورت تصادف، کمترین آسب را دیده و کمترین خسارت را بپردازید.
مراکزی هستند که این قطعات را با قیمت هایی بسیار پایین عرضه می کنند. در این مراکز پفکی سپر عقب ۴۰۵ را با قیمتی بسیار پایین هم می توانید خریداری کنید.
گاهی این قطعات دست دوم بوده و در نتیجه کیفیتی هم ندارند. در برخی موارد هم، شرکت های تولید کننده و عمده فروشان اقدام به پایین آوردن قیمت ها می کنند. پفکی های ضرب گیر سپر های عقب و جلو هم جزو این قطعات بوده و شامل این تخفیف ها می شوند.

ارائه کننده بهترین ضرب گیر سپر جلو ۴۰۵

ارائه کننده بهترین ضرب گیر سپر جلو 405کارخانه های خودرو سازی داخلی تا حد امکان سعی می کنند تا نیازشان را از طریق قطعه سازان داخلی تامین کنند. این کار چند مزیت دارد؛ قطعات مورد نیاز خودروسازان با قیمت پایین تری خریداری می شود، شرکت های قطعه سازی به رقابت می پردازند و کیفیت ها را افزایش می دهند. شغل ایجاد می شود و ارز هم در کشور باقی می ماند.
ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین کارخانه خودرو سازی ایران، قطعات خودرو پژو ۴۰۵ را از طریق شرکت های داخلی تامین می کند. بهترین و با کیفیت ترین ضرب گیر سپر جلو این خودرو توسط چند شرکت تامین می شود.
انواع پفکی ضرب گیر سپر جلو ۴۰۵ :

  • ضرب گیر سپر جلو ۴۰۵ سمت راست : که در پشت سپر و سمت راست آن قرار دارد.
  • پفکی ضرب گیر سپر جلو سمت چپ : کخ در پشت سپر و در سمت راننده نصب شده است.
  • پفکی سپر جلو ۴۰۵ : که به صورت پیوسته در وسط سپر و پشت آن قرار دارد.

عرضه بدون واسطه ضرب گیر پفکی ارزان

عرضه بدون واسطه ضرب گیر پفکی ارزاننمایندگان فروش عمده ضرب گیر سپر، با خرید آن در حجم بالا از کارخانه های تولید کننده، قیمت کمتری را پرداخت می کنند. این نوع از نمایندگی های فروش قطعات، با مشتری های نهایی ارتباطی ندارند و واسطه ای بین تولید کننده و فروشنده جزء هستند. این نمایندگان، دلال نیستند و جزو واسطه های خوب محسوب می شوند که وجودشان ضروری است.
فروشندگان جزء قدرت مالی بالایی ندارند تا از تولید کننده به صورت مستقیم خرید کنند، از این رو از نمایندگان فروش عمده خرید می کنند.
نمایندگان فروش عمده، بدون واسطه با فروسنده های جزء در ارتباط هستند. عدم وجود واسطه باعث حذف هزینه های اضافی می شود. در نتیجه قیمت نهایی قطعه هم کاهش می یابد.

فروش پفکی ضرب گیر حبابدار جنس خوب

فروش پفکی ضرب گیر حبابدار جنس خوبضرب گیر پفکی حبابدار، هم نوع دیگری از ضربه گیر هاست که همه با آن به خوبی آشنا هستیم و از ترکاندن حباب های آن لذت می بریم. پلاستیک های حبابدار در بسته بندی انواع کالا ها استفاده می شوند و هدف از کاربرد آن، جلوگیری از آسیب، صدمه و ضربه به کالای بسته بندی شده است.
نایلون های حباب دار، در انواع مختلفی تولید می شوند که هر چه تعداد لایه های آن بیشتر شود نایلون مقاوم تر و نرم تر می شود.

این نایلون ها در جابجایی لوازم خانگی،شرکت های باربری، بسته بندی قطعات الکتریکی و … به کار می روند و ربطی به ضربگیر پفکی خودرو ندارند.

فروشگاه بزرگ لوازم جانبی خودرو

فروشگاه بزرگ لوازم جانبی خودرومطمئنا هر کسی که اتومبیل دارد برای یک بار هم که شده به فروشگاه های لوازم جانبی خودرو مراجعه کرده است. در این مراکز می توانید انواع لوازم خودرو ایرانی و خارجی مختلف را مشاهده کنید. دزدگیرها، انواع قفل ها، سیستم پخش، روکش صندلی، انواع رینگ، وسایل زینتی اتومبیل و … در گروه لوازم جانبی خودرو قرار دارند.
صاحبان اتومبیل ها هزینه های زیادی را صرف لوازم جانبی خودرو می کنند. از این رو تولید کنندگان این لوازم می کوشند تا با تولید محصولات با کیفیت و جذاب از این بازار پر سود، سهمی داشته باشند.
از آنجا که حجم بالایی از این لوازم وارداتی است، سود فروش آن در جیب وارد کننده ها می رود و تولیدکننده داخلی سود چندانی ندارد.

فروشند اصلی لوازم یدکی ایرانی مرغوب

فروشند اصلی لوازم یدکی ایرانی مرغوب قطعات خودرو هم مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی استفاده آسیب می بینند. گاهی این آسیب ها قابل ترمیم و رفع شدن هستند و در مواقعی نیاز است تا قطعه یدکی جایگزین قطعه اصلی شود. از آنجا که قطعات مورد نیاز خودرو های ایرانی در داخل کشور تولید می شوند، این لوازم یدکی به آسانی در دسترس خواهند بود.
لازم به ذکر است که هر خودرو با توجه به مدل آن نیازمند لوازم یدکی مخصوص به خود است و نمی توان قطعه ای از یک خودرو یا شرکت دیگری را به جای قطعه آسیب دیده نصب کرد. با این کار ممکن است سایر قطعات نیز به درستی کار نکنند و خسارت بیشتری به خودرو وارد شود.
بنابراین برای طول عمر بالاتر خودرو و کاهش هزینه های اضافی، همیشه از لوازم یدکی مرغوب استفاده کنید. برای تهیه این کالاها می توانید به فروشگاه های مخصوصی که لوازم اصلی را عرضه می کنند مراجعه کنید. 

بورس درجه یک ترین لوازم و قطعات خودرو ۴۰۵

بورس درجه یک ترین لوازم و قطعات خودرو 405پژو ۴۰۵ روزی بهترین خودروی اروپا بود. تولید مدل های قدیمی این خودرو در کشور متوقف شده و تنها مدل های جدید آن در خط تولید قرار دارند. این خودرو ظاهری زیبا دارد به طوری که بسیاری از خودروهای دیگر مانند پارس، سمند و … بر اساس آن طراحی شده اند. مدل های جدید پژو ۴۰۵ کیفیت بالا و قابل قبولی دارند. به طوری که هنوز هم ۴۰۵ جزو خودرو های پر فروش کشور است.
یکی از دلایل خرید این خودرو، لوازم و قطعات این خودرو می باشد. قطعات این خودرو تولید داخل، در کشور ساخته می شود و بالطبع هزینه های پایین تری دارد. شرکت های قطعه سازی هم از مواد اولیه با کیفیت در تولید استفاده می کنند.
در صورت خرابی و از کار افتادگی، قطعات راحت تر در بازار پیدا می شوند. برای مثال ضرب گیر خودرو داخلی ۴۰۵ را می توان از طریق اینترنت سفارش داده و با کیفیت ترین نوع آن را درب منزل دریافت کرد. اما به خاطر شرایط تحریم، تهیه همین قطعه برای ماشین های خارجی زمانبر است.

برترین کارخانه تولید ضرب گیر پفکی ایرانی

برترین کارخانه تولید ضرب گیر پفکی ایرانیامنیت، مساله مهمی است که در طراحی و تولید خودرو باید به آن خیلی دقت شود. تولید پفکی ضرب گیر، یکی از راه های ایجاد امنیت در هنگام برخورد هاست.
کارگاه ها و کارخانه های متعددی در ایران به تولید این قطعه مشغول هستند. هر کدام از آن ها در تلاشند تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های مدرن و نیروی انسانی متخصص، در زمینه کاری خود، بهترین باشند.
بهترین ضرب گیر پفکی در بهترین تولیدی ساخته می شود. مجموعه ای که با تکیه بر دانش خود، در ساخت ضربگیر پفکی از فناوری استفاده می کند که در اثر هر برخوردی کمترین آسیب و ضربه به خودرو وارد شود و خود ضربگیر هم کمترین آسیب را ببیند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پفکی ضرب گیر خودرو پژو ۲۰۶ با کیفیت درجه یک

  پفکی ضرب گیر 206 درجه یک، یکی از مهم ترین قطعات یدکی در خودروی 206 می باشد که وجودش برای هر خودروی 206 ضروری است، پفکی در واقع همان ضرب گیر است که در مواقع تص

دیدگاهتان را بنویسید