فروش لوازم یدکی
خانه / جلو پنجره / فروش بدون واسطه انواع جلو پنجره خودرو تولید داخل

فروش بدون واسطه انواع جلو پنجره خودرو تولید داخل

اصلی ترین و مهم ترین مشخصه طراحی ظاهری خودرو از دید همه طراحان صنعتی و عموم مردم برای یک محصول ، چراغ ها هستند. شاید باورتان نشود اما باید بدانید آن چیزی که ظاهر جلو خودرو را زیبا می کنند و بین چراغ ها و بدنه ماشین ارتباط ایجاد می کند جلو پنجره ها هستند. جلو پنجره ها  تاثیر بیشتری از چراغ ها در رساندن منظور و حس مورد توجه طراحان در طراحی خودرو را ایفا می کنند. 

اگر به دنبال جلو پنجره هایی خوب ،بادوام و زیبا برای ماشین های خود می گردید، می توانید از طریق ارتباط با واحد فروش ما این محصول را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که بگوییم فروش انواع جلو پنجره خودرو  محدودیتی ندارد و شما می توانید با هر حجمی که می خواهید این محصول را سفارش داده و بعد از تایید شما ، آن را خریداری کنید.

فروش بدون واسطه انواع جلو پنجره خودرو تولید داخل

خریدار بهترین جنس جلو پنجره خودرو ایرانی

خریدار بهترین جنس جلو پنجره خودرو ایرانیجلو پنجره انواع خودرو چه ایرانی و چه خارجی علاوه بر آن که بر زیبایی خودرو می افزاید کاربرد های دیگری نیز دارد که با هم به بررسی آن ها می پردازیم:

  • انتقال دهنده هوا : جلو پنجره خودرو راهی برای ورود هوا به موتور ماشین است تا عملیات خنک کنندگی راحت تر صورت گیرد.
  • مانعی برای ورود زباله: سوراخ های ریزی که درون جلو پنجره طراحی و تعبیه شده اند مانع از ورود زباله و آشغال به درون خودرو می شود.
  • خنک کننده رادیاتور: رادیاتور خود خنک کننده موتور ماشین است. جلو پنجره با کیفیت، هوا را مستقیم به سمت رادیاتور هدایت می کند و به کمک رادیاتور موتور ماشین خنک تر شده و اصطحلاک آن کاهش می یابد.

جلو پنجره ساخت ایران دارای تمامی ویژگی های گفته شده در بال است . مواردی که در بالا ذکز شد از مهم ترین پارامتر های تولید یک جلو پنجره درجه یک می باشد.اما یک جلو پنجره خوب باید از جنس چه ماده و یا موادی باشد تا هم سبک باشد و هم مقاوم؟

یک جلو پنجره خوب از جنس مواد زیر است و اگر غیر از مواد ذکر شده در تولید جلو پنجره به کار رفته باشد، جلو پنجره جنس خوبی ندارد و بعد از مدتی پوسیده می شود:

  • مواد سبک پلاستیکی از نوع فشرده
  • فایبرگلاس
  • استیل

در ادامه به این موضوع می پردازیم که جلو پنجره های خودرو های ایرانی در کجا تولید می شوند و از کجا می توان جلو پنجره های ماشین های مختلف تولید ایران را خرید؟

تولید جلو پنجره خودرو سمند قدیمی با قیمت خوب

تولید جلو پنجره خودرو سمند قدیمی با قیمت خوب جلو پنجره سمند یکی از اقلامی است که در ظاهر سمند تاثیر بسیاری دارد. در حدی که سمند بدون آن بی معنی است .جلو پنجره سمند در جلوی خودرو نصب می گردد جایی در بین کاپوت و سپر ماشین . جلو پنجره سمند از مواد سبک و فشرده پلاستیکی ساخته شده است و متناسب با رنگ خودرو رنگ آن نیز تعیین می شود. همان طور که گفته شد علاوه بر زیبایی،جلو پنجره سمند وظایف دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • جلو پنجره سمند شبکه ای از توری ها است است که در جلوی سمند نصب می گردد که باعث عبور هوا  تمیز و عاری از زباله از محیط به سمت موتور سمند می شود. در پشت جلو پنجره ، رادیاتور سمند قرار گرفته است که هوا را از جلو پنجره را می گیرد و باعث خنک شدن آب درون رادیاتور شده و در نتیجه چرخش آب خنک در رادیاتور ،موتور خودرو نیز خنک می گردد.
  •    هوایی که از طریق جلو پنجره وارد محل قرار گیری موتور می شود ، برای خنک کردن رادیاتور نیست؛ این جریان هوایِ تازه را ، برای تامین اکسیژن مورد نیاز برای احتراق سوخت و در نتیجه حرکت آن نیز استفاده می شود. به صورتی که اگر جلوی خودرو بسته باشد و از شبکه های جلو پنجره ، هوا وارد خودرو نگردد ، احتراق در موتور خودور به صورت ناقص صورت می گیرد.
  •     شبکه های توری شکل جلو پنجره مانع برخود اجسام خارجی مانند سنگ  و زباله هایی که باعث خرابی موتور و لوله های رادیاتور می شود را می گیرد. آسیب دیدن لوله های رادیاتور باعث می شود لوله ها مسدود شده و آب به خوبی در رادیاتور جریان نداشته باشد و در نتیجه عملیات خنک کنندگی موتور متوقف می شود. پس جلو پنجره ها علاوه بر حفظ زیبایی نمای بیرونی و جلوی موتور به نوعی حفاظت از رادیاتور را نیز به عهده دارد.

سایت اینترنتی جلو پنجره خودرو پارس

سایت اینترنتی جلو پنجره خودرو پارسجلو پنجره پارس تولید شده از قالبی سنگین و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.جنس جلو پنجره پژو پارس از پلاستیک فشرده و سبک می باشد و دارای استحکام بالایی نیز می باشد. جلو پنجره پژو پارس تولید شده در ایران خودرو بر خلاف دیگر تولیدات شرکت های مختلف دارای طول عمر بیشتری می باشد به همین سبب فروش بالاتری نسبت به دیگر جلو پنجره ها را دارا می باشد.

جلو پنجره پژو پارس در  رنگ های: سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی ، و دیگر رنگ های موجود تولید و توزیع میگردد، رنگ هایی که رو جلو پنجره ها پاشش میشود رنگ های مهندسی میباشد، که این رنگ ها غیر قابل پاک شدن هستند.

بازار بزرگ عمده ای جلو پنجره پراید

بازار بزرگ عمده ای جلو پنجره پرایدجلو پنجره پراید در جلوی خودرو نصب می گردد و فضای خالی بین کاپوت تا سپر ماشین را پوشش می دهد. از طرفی هم فضای خالی بین چراغ های جلو خودرو را نیز پر می نماید. تاثیر جلو پنجره پراید بر ظاهر جلوی آن به قدری است که نبود آن زیبایی خودرو نیز از بین می رود و نقص طراحی به وضوح پیداست.جلو پنجره پراید از مواد سبک پلاستیکی ساخته شده است و متناسب با رنگ خودرو روی آن با رنگ پوشش داده می شود. این قطعه پلاستیکی با چند پایه به بدنه ی خودرو متصل می گردد. علاوه بر زیبایی ، جلو پنجره پراید وظایف دیگری نیز دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • جلو پنجره شبکه ای مجموعه ای از سوراخ ها است که در قسمت جلوی خوردو در جایی میان کاپوت و سپر نصب می گردد که باعث عبور هوا از بیرون به  موتور خودرو می شود. در پشت جلو پنجره ، رادیاتور خودرو قرار گرفته است که هوا از جلو پنجره به سمت آن هدایت می شود و باعث بهتر خنک شدن آب درون رادیاتور و در نتیجه خنک شدن  موتور خودرو می شود.
  • هوایی که از جلو پنجره وارد فضای موتور می شود ، فقط برای خنک کردن رادیاتور نیست؛ این جریان هوایِ تازه را ، برای  تامین اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق سوخت نیز استفاده می شود. به صورتی که اگر جلوی خودرو بسته بود و هیچ هوایی وارد خودرو نمی شد ، جریان احتراق در موتور خودور به صورت ناقص صورت می گرفت.
  • شبکه های جلو پنجره مانع برخود اجسام خارجی مانند سنگ به لوله های رادیاتور می شود. آسیب دیدن لوله های رادیاتور باعث می شود  لوله ها مسدود گردد و آب به خوبی در رادیاتور جریان نداشته باشد و در نتیجه فرایند خنک کنندگی موتور تضعیف شود. جلو پنجره ها علاوه بر حفظ زیبایی نمای بیرونی و جلوی موتور به نوعی حفاظت از رادیاتور را نیز به عهده دارد.

مراکز معتبر صادرات جلو پنجره فابریک خودرو

مراکز معتبر صادرات جلو پنجره فابریک خودروتا اینجا متوجه شدیم که جلو پنجره با این که یک قطعه فرعی در ماشین است اما بسیار کاربردی است. پس نتیجه می گیریم که اگر این قطعه با مواد اولیه مناسب و دانش فنی ساخته نشود می تواند به موتور اشین آسیب بزند و همین آسیب می تواند جان راننده را به خطر بیاندازد. پس مهم است که تولید کننده این محصول چه شرکت و مجموعه ای باشد. 

مجموعه ما سال ها است که با تولید انواع لوازم یدکی خودرو از جمله جلو پنجره فابریک و لوازم خودرو ایرانی سعی کرده است تا رضایت هر چه تمام تر مشتریان خود را بدست آورد. ما سال ها است که با صادرات محصولات خود نشان داده ایم که محصولات ما معتبر و مورد اطمینان بوده و جان مصرف کنندگان خود را با محصولات خود تضمین می کنیم.

کارخانه عرضه کننده جلو پنجره پژو ۲۰۶

کارخانه عرضه کننده جلو پنجره پژو 206جلو پنجره رنگی خودرو ۲۰۶  تولید شده از قالب های  سنگین و دارای کیفیت بالایی می باشد.جنس جلو پنجره ۲۰۶ از پلاستیک فشرده می باشد و دارای استحکام بالایی می باشد. این جلو پنجره نمونه اصلی و شرکتی نصب شده بر ۲۰۶ های ایران خودرو می باشد. جلو پنجره ۲۰۶ رنگی ایران خودرو بر خلاف دیگر تولیدات شرکت های مختلف دارای طول عمر بیشتری می باشد به همین سبب فروش بالاتری نسبت به دیگر جلو پنجره ها را دارا می باشد.با توجه به اینکه در تصادفات بیشترین آسیب را جلو پنجره پژو ۲۰۶ و سپر ۲۰۶ می بیند بهتر است از برندهای مطرح و با کیفیت انتخاب شود.

اگر به دنبال جلو پنجره ای محکم و بادوام هستید می توانید در انتها متن با کارشناس فروش مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. بعد از اینکه شما محصول مورد نظر خود را تایید کردید می توانید آن را تحویل گرفته و از کیفیت آن متحیر و متعجب شوید.

فروشنده اصلی جلو پنجره ایران خودرو

فروشنده اصلی جلو پنجره ایران خودروایران خودرو شرکتی است که سال ها است در زمینه خودرو و لوازم یدکی آن خصوصا جلو پنجره به طور حرفه ای کار می کند. اخیرا این شرکت برای این که بتواد فروش خود را بالا ببرد ، خط تولید لوازم یدکی خود را گسترش داده است. این شرکت به خاطر دلالان و سود جویان بسیاری که در بازار خودرو هستند نمی تواند محصولات خود را مستقیم به دست مصرف کننده برساند. 

مجموعه ما طبق قراردادی که با ایران خودرو دارد، محصولات این شرکت را مانند: جلو پنجره ایران خودرو ، جلو پنجره استیل و… به صورت مستقیم از درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند تا محصولات به خریدار اصلی جلو پنجره و دیگر قطعات برسد نه دلالان و سود جویان.

ویژگی انواع مختلف جلو پنجره شرکتی

ویژگی انواع مختلف جلو پنجره شرکتیبه قطعات یدکی که توسط شرکت سازنده خودرو ساخته می شود ، قطعه شرکتی می گوییم. یعنی قطعاتی را که ایران خودرو و سایر شرکت های خودرو سازی خود برای ماشین های خود تولید می کنند ، قطعه شرکتی می گوییم مانند:جلو پنجره شرکتی ایران خودرو.

اما چرا خودرو سازان خود قطعات شرکتی تولید می کنند؟ زیرا آنها می دانند که هر قطعه برای هر مدل ماشین باید دارای چه ویژگی هایی باشد. در زیر به ویژگی ها و پارامتر های اصلی برای یک جلو پنجره نگاهی می اندازیم:

  1. تمامی فضای خالی جلوی ماشین را بپوشاند.
  2. ظاهر آن به بدنه ماشین بخورد.
  3. هوارسانی خوبی داشته باشد. 

نمایندگی پخش مستقیم جلو پنجره ۴۰۵ اعلا

نمایندگی پخش مستقیم جلو پنجره 405 اعلاپژو ۴۰۵ از پرطرفدارترین خودرو های تولیدی در ایران می باشد. به دلیل اینکه طول عمر این ماشین بالاست و استفاده زیادی از آن در ایران می شود نیاز به قطعاتی همچون جلو پنجره دارد. تا اینجا با کاربرد های اصلی جلو پنجره ماشین علاوه بر آنکه زیبایی ماشین را بیشتر می کند، آشنا شدیم . اما از آنجا که این ماشین در همه نوع منطقه جغرافیایی استفاده می شود و همین احتمال ورود زباله و آشغال را به درون موتور ماشین و اصطحلاک شدید آن را به همراه دارد. یک جلو پنجره توری خوب می تواند از بروز مشکلاتی همچون : کثیفی موتور و زود گرم شدن آن، ورود سنگ های کوچک به موتور ماشین و آسیب رساندن به اتصالات داخلی آن و… جلوگیری کند.

مجموعه ما با در نظر گرفتن موارد گفته شده اقدام به تولید زیاد و انبوه این خودرو کرده است . همچنین شما می توانید جلو پنجره شرکتی این خودرو را به صورت مستقیم از کارخانه تحویل بگیرید.

تخفیف ویژه لوازم یدکی خودرو به صورت خرید عمده

تخفیف ویژه لوازم یدکی خودرو به صورت خرید عمدهلازم به ذکر است که مجموعه ما برای خریدارانی که لوازم یدکی خودرو مانند: جلو پنجره را به صورت عمده از ما خریداری کنند، می توانند از طرح تخفیف ویژه مجموعه ما بهرمند شوند. مجموعه ما با تولید عمده جلو پنجره  و دیگر قطعات تولید شده، مشکلی برای تامین هر حجمی از محصولات سارشی شما ندارد.

در ضمن جلو پنجره قیمت ارزانی که ما تولید می کنیم با مواد اولیه با کیفیتی تولید شده و قیمت آن به دلیل تخفیفاتی است که ما در هنگام خرید شما ، برای خودتان در نظر گرفته ایم.

مشخصات جلو پنجره اصل با برند ایرانی

مشخصات جلو پنجره اصل با برند ایرانیدر ایران جلو پنجره های استاندارد به صورت زیر تولید می شود:

  1. ابتدا ماده ای که قرار است به شکل قالب مورد نظر در آید را درون قالب های مخصوص تزریق می کنند.
  2. مدتی صبر می کنند تا جلو پنجره خام خودرو سرد شده و به شکل قالب دربیاید.
  3. جلو پنجره خام به قسمت رنگ می رود و با رنگ های مهندسی غیر قابل آسیب رنگ زده می شود.

لوازم یدکی ایران خودرو ارزان با جنس مرغوب

لوازم یدکی ایران خودرو ارزان با جنس مرغوب شما می توانید انواع جلو پنجره را مانند : جلو پنجره ایرانی ، جلو پنجره شرکتی خودرو ، جلو پنجره اسپرت و انواع لوازم یدکی خودرو  و انواع جلو پنجره کارخانه ای را باکیفیتی تضمین شده  و کمترین قیمت از طریق همین سایت و ارتباط گرفتن با واحد فروش خریداری کنید .

خرید تضمینی برای هر کالای نشان دهنده ی این می باشد که مواد اولیه با دقت بالا، ظرافت خاص،کیفیت درجه یک و مرغوب تهیه می شود تا محصولی با کیفیت و درجه یک به دست مشتریان برسد، اینجاست که خرید تضمینی اطمینان خاطر در مذاکره و خرید و فروش بین طرفین خریدار و فروشنده را ایجاد می کند.

 همه ی موارد و نکاتی که در بالا ذکر شد تایید کننده ی این است که خریداران عمده در کنار خرید خوب دنبال ارتباط های موثر بهتری هستند تا معامله های بعدی همچنان پایدار بماند.

 اکنون مجموعه ما به پشتوانه محصولات اعلا در خرید تضمینی خود توانسته است رضایت خریداران برای خرید های متوالی جلب نماید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده ای بهترین جلو پنجره خودرو ایرانی

خرید و فروش لوازم یدکی خودرو و همچنین قطعات بدنه اتومبیل مانند سپرها و جلو پنجره، به یکی از تجارت های پرسود حوزه قطعات یدکی اتومبیل تبدیل شده است. در نمونه های

دیدگاهتان را بنویسید